• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4736 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۷ شهريور

ويژه

بانك‌پاسارگاد يك مدرسه در شهرستان الشتر احداث كرد

مدرسه 2 كلاسه «گريران عليا» در شهرستان الشتر، استان لرستان توسط بانك‌پاسارگاد ساخته و افتتاح شد. 
به گزارش خبرنگار اعتماد، بانك‌پاسارگاد در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود، احداث 20 مدرسه در مناطق سيل‌زده كشور را آغاز كرده است كه از اين تعداد 13 مدرسه در استان لرستان ساخته شده و يا در حال ساخت هستند.  بر اساس اين خبر، مدرسه 2 كلاسه «گريران عليا»، در زيربنايي به مساحت 150 متر مربع و محوطه‌اي به مساحت150 متر مربع، در روستاي گريران عليا ساخته شده است. اين مدرسه اواخر مرداد ماه سال جاري، جهت بهره‌مندي دانش‌آموزان اين روستا افتتاح شد.  گفتني ‌است بانك‌‌پاسارگاد تاكنون در راستاي ايفاي رسالت‌هاي اجتماعي خود، 26 مدرسه، 16 كتابخانه و يك مركز بهداشت را در نقاط مختلف آسيب‌ديده و كمتر توسعه يافته كشور ساخته است. تعهد براي ساخت 7 هزار تخت بيمارستاني در كشور كه فاز اول آن در قم در حال پيگيري است، ارايه كمك‌هاي قابل‌توجه براي رفع كمبود ماسك و لباس‌هاي مخصوص كادر پزشكي و درماني به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور، اعلام آمادگي براي حمايت از توليد واكسن كرونا در كشور، حمايت از نفرات برتر آزمون سراسري تا هر مقطعي كه در داخل كشور ادامه‌ تحصيل دهند، حمايت از چاپ كتاب‌هاي نفيسي همچون مصحف شريف طباخ، شاهنامه شاه‌طهماسبي، تاريخ جامع ايران، رنج و رنگ و ...، همچنين حمايت از هنرهاي تجسمي كشور از ديگر اقدامات اين بانك در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي است. 

بهبودهاي ۲۰ گانه در دناپلاس توربوشارژر اتوماتيك

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در مراسم تحويل نخستين سري محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتيك به مشتريان، گفت: توليد اين محصول بي رقيب، دستاورد و گام بزرگ رو به جلو در صنعت خودروسازي به حساب مي‌آيد. فرشاد مقيمي از عرضه نسخه‌هاي جديدتر و به روزتر دنا پلاس توربوشارژ اتوماتيك در آينده خبر داد و با اشاره به بهبودهاي صورت گرفته در دناپلاس اتوماتيك نسبت به نوع دستي آن خاطرنشان كرد: در دنا پلاس توربو اتوماتيك، ۲۰ تغيير و بهبود قابل توجه اعمال شده كه در مجموع سبب رضايت بيشتر مشتريان از رانندگي و فرمان پذيري خودرو خواهد شد. وي ضمن عذرخواهي از مشتريان بابت تاخير ناشي از موانع بيرون از ايران خودرو در تحويل اين محصول، طراحي و توليد دناپلاس اتوماتيك را حاصل توانمندي و ظرفيت‌هاي متخصصان و مهندسان ايران خودرو خواند. مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: با وجود همه سختي‌ها و مسائل و مشكلات موجود در صنعت خودروسازي كشور، توانستيم از ابتداي امسال تاكنون، بيش از ۲۰۴ هزار دستگاه خودرو توليد كنيم كه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۰ درصدي را به ثبت رسانده‌ايم. 
مقيمي همچنين از كاهش ميزان تعهدات معوق اين خودروساز خبر داد و تصريح كرد: موفق شديم تا تعداد ۲۰۰ هزار دستگاه تعهد معوق سال گذشته را به ۳۰ هزار دستگاه كاهش دهيم و با همين آهنگ، ظرف مدت كوتاهي تعهدات معوق خودروهايي كه در حال حاضر امكان توليد آنها وجود دارد را به صفر خواهيم رساند. 
مقيمي با بيان اينكه اگر به توان داخل اعتماد شود، موجب خلق اتفاقات بهتري در صنعت كشور خواهد شد، ابراز اميدواري كرد كه رضايت استفاده از خودروي دنا پلاس توربو اتوماتيك، نارضايتي‌هاي حاصل از ديركرد در تحويل اين خودرو را كه محصول بي‌رقيب داخلي است، جبران كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون