• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4741 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۳ شهريور

خبر

شيخ حسين انصاريان بر اثر كرونا بستري شد

شيخ حسين انصاريان، سخنران مذهبي و مفسر قرآن كريم به دليل ابتلا به بيماري كرونا در بيمارستان بستري شد. به گزارش فارس براساس اعلام دفتر اين استاد اخلاق، حجت‌الاسلام انصاريان بعد از ضعف شديد و بررسي پزشكان، تست كرونايش مثبت اعلام شد و با تشخيص كادر درمان در بيمارستان بستري شد.

تشريح اقدامات انجام شدهدر رزمايش ذوالفقار ۹۹ ارتش
امير دريادار دوم شهرام ايراني، سخنگوي رزمايش مشترك ذوالفقار ۹۹ ارتش، اقدامات انجام شده در اين رزمايش را تشريح كرد. به گزارش روابط عمومي ارتش، امير دريادار دوم شهرام ايراني سخنگوي رزمايش ذوالفقار ۹۹ ارتش در جمع‌بندي اقدامات انجام شده در اين رزمايش گفت:«رزمايش در 3 مرحله، طرح‌ريزي و اجرا شد كه در مرحله اول اشراف اطلاعاتي، مرحله دوم فاز تاكتيكي و مرحله اصلي فاز اقدامات گرم و شروع آن با عمليات پيچيده آبي‌خاكي بود كه با مشاركت نيروهاي چهارگانه ارتش انجام شد.» او ادامه داد:«در اين رزمايش، طرح‌ريزي‌ها منطبق بر راهبردهاي نظامي جمهوري اسلامي ايران بود كه با اجراي آنها، اهداف پيش‌بيني شده در روز اول حاصل شد.» سخنگوي رزمايش ذوالفقار ۹۹ ارتش با اشاره به پرتاب‌هاي موشكي در روز دوم رزمايش عنوان كرد:«پرتاب انواع اژدر از انواع زيرديايي، پرتاب موشك‌هاي ساحل به دريا و سطح به سطح عليه اهداف شناور سطحي همچنين موشك سطح به هوا كه توسط نيروي پدافند هوايي عليه نيروي نارنجي كه نقش متخاصم را ايفا مي‌كرد، انجام شد كه بحمدالله همه پرتاب‌ها به ‌طور دقيق به اهداف‌شان اصابت كردند.» او تاكيد كرد با توجه به بهينه‌سازي موشك‌ها به ويژه در بحث قدرت انهدام، اهداف‌شان را به خوبي منهدم كردند.


انتقاد تند جنتي از حذف تصوير دختران از جلد كتب درسي
حذف دختران از جلد كتاب رياضي سوم ابتدايي با واكنش‌هاي زيادي روبه‌رو شد. در اين ميان علي جنتي، وزير اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و فرزند آيت‌الله جنتي در واكنش به اين اقدام در حساب كاربري خود در توييتر نوشت:«وقتي افراد ناداني را مسوول تدوين كتاب‌هاي درسي مي‌كنند و بر كار آنان نيز نظارتي نمي‌شود، نتيجه‌اش بار كردن هزينه سنگين بر دوش نظام و مساله‌دار كردن نيمي از جمعيت كشور خواهد بود. زنان و دختراني كه بيشترين افتخارات را در صحنه‌هاي علمي فناوري و ورزشي آفريده‌اند، شايسته ستايش‌اند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون