• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4763 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۹ مهر

خبر

فرمان رهبر انقلاب جهت همراهي نيروهاي مسلح با بخش درمان

معاون هماهنگ ‌كننده ارتش و سخنگوي سپاه به فرمان ويژه رهبري براي همراهي نيروهاي مسلح با بخش درماني در پي شيوع ويروس كرونا لبيك گفتند. به گزارش روابط عمومي ارتش امير دريادار سياري، معاون هماهنگ كننده ارتش جمهوري اسلامي ايران در پي صدور فرمان فرماندهي معظم كل قوا به رييس ستاد كل نيروهاي مسلح اظهار كرد: «اسفندماه ۹۸ نيز پس از شيوع بيماري كرونا، فرماندهي معظم كل قوا تدابير جديدي به ستاد كل نيروهاي مسلح ابلاغ فرمودند كه قرارگاهي در سطح ستاد كل نيروهاي مسلح تشكيل شود و خدمات نيروهاي مسلح را به مردم توسعه دهند و اقدامات لازم را به عمل آورند. بر مبناي اين تدبير امكانات بهداشتي نيروهاي مسلح به ويژه ارتش جمهوري اسلامي ايران در سطح كشور گسترش فوق‌العاده‌اي پيدا كرد به ‌طوري كه ۳۸ بيمارستان و ۱۲ هزار نفر از كادر درماني ارتش در خدمت مردم شريف‌مان قرار گرفت و صدها تيم پزشكي سيار براي كنترل بيماري و بيماريابي شكل گرفت.» سردار رمضان شريف، رييس روابط‌ عمومي سپاه پاسداران نيز روز گذشته از دستور شب گذشته سرلشكر حسين سلامي به ستاد فرماندهي كل و تمامي فرماندهان نيروها و سپاه‌هاي استاني و رييس سازمان بسيج مستضعفين براي خدمت‌رساني فراگير به مبتلايان به كرونا در سراسر كشور خبر داد. او گفت: «دستور فرمانده كل سپاه مقرر شده است تمامي ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي حوزه بهداشت، درمان و علوم پزشكي اين نهاد شامل منظومه مراكز درماني و بيمارستان‌هاي ثابت و سيار (صحرايي)، دانشگاه علوم پزشكي بقيه‌الله الاعظم (عج) با آرايش جديد و همه‌جانبه، عملياتي و در امتداد خدمت‌رساني‌هاي هشت ماه گذشته به ارايه خدمات درماني مورد نياز به مبتلايان ويروس كرونا مي‌پردازند.»

تاييد همكاري وزير اسراييلي با ايران از سوي سردار نقدي

معاون هماهنگ‌كننده سپاه گفت: «افراد بسياري در رژيم صهيونيستي هستند كه انگيزه‌هاي فراواني براي همكاري با ايران دارند.» سردار محمدرضا نقدي در برنامه «بدون توقف» در پاسخ به اين پرسش كه «شما همكاري وزير رژيم صهيونيستي با ايران را تاييد مي‌كنيد» گفت: «بله! افراد زيادي هستند كه انگيزه‌هاي فراواني براي همكاري دارند؛ شما فكر نكنيد ما بيرون ايستاديم و مي‌گوييم رژيم صهيونيستي، داخل آنها هم جوامعي هستند كه از كشورهاي مختلف آمده‌اند، روس‌تبار، آفريقايي‌تبار، ايراني، عراقي كه اينها را فريب دادند كه در كشورتان امنيت نداريد و مي‌خواهند شما را بكشند، حتي برخي از شبكه صهيونيستي آمدند آدم‌هايي از يهود را در كشورها كشتند و شايعه كردند كه قرار است همه يهوديان را بكشند كه مردم را به اسراييل بكشانند كه قطعا يك سري از آنها به كشورهاي‌شان برمي‌گردند و مهاجرت معكوس خواهند داشت.» او در پاسخ به اين پرسش كه «آيا در منطقه نسبت به صهيونيست‌ها مسلط هستيم» گفت: «از آن چيزي كه تصور كنيد به صهيونيست‌ها نزديك‌تريم، روزش كه برسد خواهيد ديد كه چگونه ناگهان همه‌چيزشان مي‌پاشد، به حمدالله هم امريكايي‌ها هم صهيونيست‌ها در منطقه در محاصره مجاهدين اسلام هستند. اين سر و صدايي كه مي‌كنند از وحشت‌شان است، ترور مخفيانه همه ‌جا اتفاق مي‌افتد اما اگر بخواهند عليه امنيت ملي ما اقدامي انجام دهند حتما پاسخ سختي خواهند گرفت.»

طبري دنبال وقت‌كشي است

نايب رييس كميسيون قضايي مجلس يازدهم درباره اكبر طبري گفت: «بايد نظام و حكومت به حكم او اعتراض و ورود كند و درخواست اشد مجازات داشته باشد.» به گزارش برنا؛ حسن نوروزي، نايب رييس كميسيون قضايي مجلس يازدهم در رابطه با درخواست فرجام‌خواهي اكبر طبري از دستگاه قضا گفت: وكلاي قوه قضاييه بايد به حكم صادر شده براي طبري اعتراض مي‌كردند نه اينكه شاهد اعتراض و فرجام‌خواهي طبري باشيم. نظام بايد به حكم طبري اعتراض كند زيرا كسي كه فساد سازمان يافته را طراحي مي‌كند، جرم سنگيني دارد.» او بيان كرد: «بايد نظام و حكومت به حكم او اعتراض و ورود كند و درخواست اشد مجازات داشته باشد و برخورد شديدتري بايد با طبري صورت گيرد زيرا او با چشم باز و بيدار در دستگاه عدل، فساد ايجاد و با آبروي نظام بازي كرده است. نظام بايد از طبري شكايت كند و اين حكم صادره را قوي‌تر و محكم‌تر كند.»

نوروزي در انتقاد به درخواست فرجام‌خواهي طبري ادامه داد: «طبري به دنبال وقت‌كشي است و اميد دارد از جرم او كاسته شود. بايد نظام از او شكايت كند.» او اظهار كرد: «درخواست طبري منجر به نتيجه نمي‌شود و اين درخواست نشان از جسارتي است كه طبري نسبت به نظام پيدا كرده است. با توجه به پٌرروگري كه او در دادگاه داشت حكم طبري اندك و نابجا است. او در راستاي اهداف خود خيال مي‌كند هميشه به نفع اوست، پس بايد نظام به اين حكم اعتراض كند.» نوروزي در پاسخ به اين پرسش كه آيا كميسيون حقوقي نسبت به اين حكم ورود نمي‌كند، بيان كرد: «به رييس كميسيون بستگي دارد. اگر رييس كميسيون حقوقي بودم به حكم طبري اعتراض مي‌كردم. بايد غضنفرآبادي به اين موضوع ورود كند.»

اصولگراها بيايند دوره احمدي‌نژاد تكرار مي‌شود

يك فعال رسانه‌اي اصولگرا را در واكنش به اين پرسش كه اگر دولت اصولگرا روي كار بود، شرايط به چه صورت رقم مي‌خورد، گفت كه در آن صورت دولت چيزي شبيه دولت احمدي‌نژاد مي‌شد. به گزارش خبرگزاري برنا، محمد مهاجري، فعال رسانه‌اي اصولگرا در پاسخ به اينكه اگر دولت بعدي اصولگرا باشد، شرايط به چه صورت خواهد بود؟ اظهار كرد: «اگر دولت بعدي صرفا بخواهد با اتكا به سرمايه‌هاي فعلي اصولگرايي كه تقريبا همه آنها را مي‌شناسم، شكل بگيرد‌، آش همان ‌آش و كاسه همان كاسه خواهد بود و دوره احمدي‌نژاد تكرار خواهد شد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون