• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4763 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۹ مهر

ويژه

بهره‌گيري از توانمندي بانوان در پيشبرد اهداف توزيع برق مازندران

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق مازندران با تاكيد بر ضرورت بهره‌گيري از توانمندي بانوان در پيشبرد اهداف اين شركت افزود: بانوان در پويايي شركت نقش بسزايي دارند. فرامرز سپري در نخستين جلسه هم‌انديشي با بانوان شاغل در ستاد گفت: بانوان از توانمندي و ظرفيت بسياري در حوزه‌هاي مختلفي برخوردارند كه اگر درست استفاده شود و به جايگاه زنان در سطوح مختلف اجرايي بها دهيم، مي‌توانيم به دستاوردهاي زيادي برسيم. وي گفت: پرداختن به مسائل زنان نيازمند نگرشي نو در تمامي سطوح جامعه است و تجربه نشان داده كه زنان در فرصت‌هاي مساوي صلاحيت‌هاي خود را در تحقق مسووليت‌هاي اجتماعي و بسياري از عرصه‌هاي ديگر نشان داده‌اند و برخي زنان شايسته‌اند و عملكردي خيلي بهتر از مردان داشته‌اند.

ترويج فرهنگ حمايت از دانش‌بنيان‌ها توسط بانك تجارت

لوح تقدير صندوق نوآوري و شكوفايي به واسطه سهم ويژه بانك تجارت در صدور ضمانتنامه براي شركت‌هاي دانش‌بنيان معرفي شده از سوي اين صندوق به مديرعامل اين بانك اعطا شد. به گزارش روابط عمومي بانك تجارت، همايش «ترويج و تثبيت فرهنگ حمايت از شركت‌هاي دانش‌بنيان در نظام بانكي» با حضور محمود واعظي رييس دفتر رييس‌جمهوري، سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رييس‌جمهوري، علي وحدت رييس صندوق نوآوري و شكوفايي رياست‌جمهوري و مديران عامل بانك‌ها و مديران چند شركت برتر مورد حمايت اين صندوق برگزار شد. در اين همايش ضمن قدرداني از تلاش و همكاري بانك تجارت با صندوق نوآوري و شكوفايي قدرداني، به دليل سهم قابل توجه بانك تجارت در صدور انواع ضمانتنامه و اعطاي تسهيلات به شركت‌هاي معرفي شده از سوي اين صندوق با اهداي لوح تقدير به امضاي سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور و علي وحدت رييس هيات عامل صندوق نوآوري و شكوفايي به دولت‌آبادي مديرعامل بانك تجارت اعطا شد.

خدمات بانكداري اينترنتي توسعه يافت

بانك رفاه كارگران خدمات بانكداري اينترنتي حقيقي و حقوقي خود را توسعه و بهبود بخشيد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، در راستاي توسعه و تكميل خدمات بانكداري اينترنتي و در جهت بهينه‌سازي و بهبود كيفيت سامانه‌هاي بانكداري اينترنتي حقيقي و حقوقي، امكانات جديدي در سامانه‌هاي مذكور ايجاد و آماده بهره‌برداري شد. بر اين اساس، كاربران سامانه‌هاي بانكداري اينترنتي مي‌توانند با مراجعه به لينك مربوطه بدون حضور در شعب بانك از خدمات واريز حواله شناسه‌دار، گزارش حواله و سهام، برداشت بدون كارت، لغو برداشت بدون كارت، بهبود در نمايش ليست تسهيلات و اقساط، عمليات گروهي، پيگيري عمليات گروهي، ثبت عمليات دوره‌اي، گزارش عمليات دوره‌اي، مديريت خدمات و حساب‌هاي قابل نمايش در خودپرداز بهره‌مند شوند.

بخت شوم توليد و عرضه محصولات فولادي در بازار

 باز هم روشي جديد، آن‌ هم در قيمت‌گذاري محصولات فولادي. معاون وزير صمت بار ديگر خبرساز شده است. او مي‌گويد: قيمت‌ محصولات فولادي بايد ۹۵ درصد فوب خليج‌فارس در نظر گرفته شود تا بتوان بازار فولاد را كنترل كرد؛ موضوعي كه البته مخالفت واحدهاي توليدي را در پي دارد و از همه مهم‌تر، مورد موافقت معاون دادستاني هم قرار نگرفته است. البته طي دو سال گذشته دو بار اين روش از جمله مرداد ۹۷ مورد آزمايش قرار گرفت و پس از آن معاون معادن وقت وزارتخانه طي نامه‌اي اعلام كرد به ‌منظور حذف رانت، سقف قيمتي حذف شود و خريداران طي ۵۰ روز گذشته را (در آن زمان) ملزم كرد كه مابه‌التفاوت را به توليد‌كنندگان برگردانند. واقعيت آن است كه بازار محصولات فولادي ظرف ماه‌هاي گذشته با تلاطم بسياري مواجه شده و در دوران مديريتي افراد مختلف در وزارت صنعت، معدن و تجارت با سليقه‌هاي مختلف پيش ‌رفته است؛ حال كار به ‌جايي رسيده است كه معاون امور معدني وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه اين وزارتخانه براي تمركز روي سقف قيمت و كنترل آن پيش رفته است؛ به ‌نحوي‌ كه قرار است قيمت‌ها به پيشنهاد اين معاونت برابر با ۹۵ درصد فوب خليج‌فارس تعيين شود؛ موضوعي كه هنوز هم مورد مناقشه بسياري از كارشناسان، توليدكنندگان و دستگاه‌هاي نظارتي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون