• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4772 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۰ مهر

ويژه

۶۵۰ كيلومتر لوله طرح گوره - جاسك به كارگاه ارسال شده است

مديرعامل شركت مهندسي و توسعه نفت (متن) از آماده‌سازي ۶۵۰ كيلومتر لوله طرح گوره- جاسك خبر داد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شركت ملي نفت ايران، تورج دهقاني در بازديد 3 روزه از نزديك در جريان پيشرفت كار همه گستره‌ها و بخش‌هاي مختلف طرح انتقال نفت خام گوره به جاسك قرار گرفت و گفت: اين طرح پيشرفت ۶۰ درصدي دارد بنابراين تمركز ما بيشتر روي بخش‌هايي است كه عمليات اجرايي در آنها با دشواري‌هاي بسياري روبه‌روست و نيازمند توجه بيشتري است.

آغاز عمليات گازرساني به شهرهاي حوزه سيستان

مديرعامل شركت گاز استان با حضور در منطقه سيستان از انجام عمليات اجرايي گازرساني به شهرهاي حوزه سيستان خبر داد و گفت: گازرساني به منطقه سيستان در ۵ فاز صورت مي‌گيرد كه 3 فاز آن متعلق به شهر زابل است و فاز اول آن اجرايي و فاز دوم آن با انتخاب پيمانكار در حال اجرا و فاز سوم آن نيز در مرحله انتخاب پيمانكار مي‌باشد. پنجابي افزود: عمليات مربوط به گازرساني به شهرهاي حوزه سيستان شامل اديمي، دوست‌محمد، زهك و محمدآباد بنا به دستور وزير نفت تسريع و از تاريخ ۱۵ مهر ماه عمليات اجرايي آن آغاز شد.

بازديد مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان از بيت شميم وحي

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان به همراه جمعي از فعالان قرآني از موسسه قرآني بيت شميم وحي به مديريت ناصر جعفرزاده بازديد كردند. به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان، رضا كمالي‌زركاني به اهميت نقش و جايگاه موسسات قرآني در ترويج و اشاعه قرآن در جامعه پرداخت و گفت: موسسات قرآني بهترين مرجع براي خانواده‌ها در جهت قرآن‌آموزي و گسترش فرهنگ قرآني است.

بهره‌مندي 31 روستا در اردستان از طرح آبرساني اصفهان بزرگ

رضا دهقاني، مدير آبفاي اردستان گفت: در حال حاضر 5 مجتمع آبرساني در شهرستان اردستان شامل مجتمع باقرآباد با 5 روستا، مجتمع جنبه و مكان با 2 روستا، مجتمع اونج، ظفرقند و لاسيب با 7 روستا، مجتمع هندوآباد، كچو مثقال و سرابه با 6 روستا و مجتمع ريگستان يك با 11 روستا تحت پوشش طرح آبرساني اصفهان بزرگ قرار دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون