• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4776 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ آبان

ويژه

چهارمحال و بختياري ظرفيت مناسبي براي توليد و اشتغال دارد

چهارمحال و بختياري، استاني با ظرفيت‌هاي فراوان كشاورزي، گردشگري و دامپروري و صنايع‌دستي است و با اجراي برنامه‌هاي اقتصادي، مي‌توان به توليد و اشتغال اين منطقه كمك كرد.  به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، اسماعيل لله‌گاني مديرعامل اين بانك، درباره اهدف سفر هيات اعزامي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به استان چهارمحال و بختياري گفت: اين استان با ظرفيت‌هاي فراوان كشاورزي، گردشگري، دامپروري و صنايع دستي است و در بازديد هيات اعزامي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از اين استان متناسب با اين ظرفيت‌ها، برنامه‌هاي توسعه‌اي و اشتغالزايي مطرح و مورد بررسي قرار گرفت و دستورات مقتضي در اين راستا صادر شد.


آغاز عمليات احداث ۵۰۰۰ مسكن توسط ستاد اجرايي فرمان امام

پروژه ۴۰ هكتاري «مسكن بركت» با حضور رييس ستاد اجرايي فرمان امام در سفيدرود رشت آغاز شد. بعدازظهر ديروز با حضور محمد مخبر رييس ستاد اجرايي فرمان امام، محرابيان رييس مركز عمران ستاد اجرايي، فرماندار و جمعي از مسوولان استاني، كلنگ ساخت ۵۰۰۰ مسكن محرومان در منطقه سفيدرود رشت زده شد. محمد مخبر در حاشيه اين مراسم با بيان اينكه مسكن جزو يكي از اركان رفاه اجتماعي در جامعه است، اظهار كرد: يكي از اهداف ستاد اجرايي فرمان امام ايجاد آرامش در جامعه بوده و به همين منظور مسووليت سنگين ساخت بخشي از مسكن ملي را تقبل كرده‌ايم. وي‌ افزود: از ۴۰۰ هزار واحدي كه در قالب طرح مسكن ملي قرار است در سراسر كشور ساخته شود، ۲۵ درصد آن را ستاد اجرايي فرمان تقبل كرده است. وي افزود: تاكنون ستاد اجرايي ۱۶۰ هزار واحد مسكوني براي افراد كم‌برخوردار در سراسر كشور ساخته يا در ساخت آن مشاركت كرده است.


دعوت به همكاري در بانك پاسارگاد

بانك پاسارگاد به منظور تامين و تكميل سرمايه انساني مورد نياز خود، با شرايط زير دعوت به همكاري مي‌كند: فارغ‌التحصيلان مقاطع كارشناسي و كارشناسي‌ارشد در رشته‌هاي مورد پذيرش جهت همكاري در شعبه‌هاي مورد نظر بانك؛ فارغ‌التحصيلان مقطع كارشناسي در رشته‌هاي مورد پذيرش جهت همكاري به عنوان منشي در شهرهاي تهران، تبريز و اهواز و فارغ‌التحصيلان مقاطع كارشناسي و كارشناسي‌ارشد در رشته حقوق (با اولويت دارا بودن پروانه وكالت) جهت همكاري در شهرهاي مورد نظر به عنوان كارشناس حقوقي.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون