• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4785 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۹ آبان

ويژه

مسافرگيري از ايستگاه مولوي  تا ايستگاه بسيج متوقف شد

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران به علت ايمن‌سازي و تحكيم بيشتر تونل در حال ساخت ايستگاه شهداي هفده شهريوردر خط ۷ متروي تهران، مسافرگيري از ايستگاه مولوي تا ايستگاه بسيج تا اطلاع ثانوي انجام نمي‌شود.


در 3 ماهه دوم سال جاري صورت گرفت

شناسايي 10 فقره انشعاب آب غيرمجاز در قهجاورستان اصفهان

محمدرضا گل‌محمدي، مدير آبفا قهجاورستان گفت: در 3 ماهه دوم سال جاري 10 فقره انشعاب غيرمجاز در منطقه قهجاورستان با كاربري باغ ويلا كشف شده است.
محمدرضا گل‌محمدي اعلام كرد: با شناسايي اين تعداد  انشعابات غيرمجاز از هدررفت  5  هزار مترمكعب آب در ماه جلوگيري به عمل مي‌آيد.
او با اشاره به كاهش هدررفت آب در منطقه خاطرنشان كرد: در نظر گرفته شده هدررفت آب در قهجاورستان و20 روستاي تحت پوشش آن به حداقل ممكن كاهش يابد و در اين راستا از ابتداي سال جاري تاكنون 5 كيلومتر اصلاح شبكه‌هاي فرسوده آب، اصلاح 115فقره انشعاب آب و تعويض 140كنتور خراب در دستوركار قرار گرفت.
مدير آبفا قهجاورستان با بيان اينكه 3 هزار و 230 فقره انشعاب در شهر قهجاورستان به متقاضيان واگذار شده است، عنوان كرد: 11 هزار نفر جمعيت شهري تحت پوشش آبفاي قهجاورستان هستند و 12 هزار نفر جمعيت در 20 روستا نيز از خدمات آبفاي قهجاورستان بهره‌مند هستند. گل‌محمدي ادامه داد: با واگذاري 6 هزار و 50 فقره انشعاب آب به روستاييان در منطقه قهجاورستان آنها نيز تحت پوشش طرح آبرساني اصفهان بزرگ قرار گرفتند. او با اشاره به آبرساني به مجتمع روستايي هفت ‌شويه اظهار كرد: به منظور رفع مشكل افت فشار آب به 6روستا در مجتمع هفت‌شويه، اجراي پروژه انتقال آب از خط قهجاورستان به روستاي جل مرز عملياتي شد .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون