• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4796 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲ آذر

ويژه

 دو سازمان جهاني روز اصفهان را تبريك گفتند

شهردار كيوتو و رييس اتحاديه شهرهاي تاريخي و شهردار هيروشيما و رييس سازمان جهاني شهرداران صلح در نامه‌هايي جداگانه به شهردار اصفهان، روز نكوداشت اصفهان را به شهروندان و مديران شهري اصفهان تبريك گفتند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، كادوكاوا دايساكو، شهردار كيوتو و رييس اتحاديه شهرهاي تاريخي در نامه خود به شهردار اصفهان به مناسبت روز اصفهان اظهار كرد: از جانب اتحاديه شهرهاي تاريخي جهان، تبريك‌هاي صميمانه خود به مناسبت روز نكوداشت اصفهان كه در ۲۱ نوامبر جشن گرفته مي‌شود را به شما ابلاغ مي‌كنم.
 همچنين ماتسوي كازومي، شهردار هيروشيما و رييس سازمان جهاني شهرداران صلح در نامه به شهردار اصفهان اظهار كرد: مايه خرسندي و مسرت است كه به مناسبت روز نكوداشت اصفهان، اين پيام را براي شهروندان اين شهر ارسال مي‌كنم. 

 مكتب اصفهان الهام‌بخش زندگي بسياري از شهروندان در طول تاريخ

قدرت‌الله نوروزي، شهردار اصفهان گفت: به مناسبت روز نكوداشت اصفهان برنامه‌هاي هنري، فراخوان‌هاي دريافت آثار و رونمايي از 150 محصول فرهنگي، اجتماعي، شهروندي و گردشگري در دستور كار است. 
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، نوروزي در برنامه راديويي «سلام اصفهان» ضمن تبريك اول آذر روز نكوداشت اصفهان، اظهار كرد: اصفهان تنها زادگاه و محل زندگي شهروندان نيست بلكه در طول تاريخ، اين شهر الهام‌بخش زندگي بسياري از مردم و شهرنشينان بوده و از دل اين شهر مكاتب هنري، فكري، فلسفي و... سرچشمه گرفته كه به نام مكتب اصفهان شناخته مي‌شود. 
او با بيان اينكه اصفهان شهري است كه دوستش داريم و همگي براي توسعه و ارتقاي اين شهر تلاش مي‌كنيم، تصريح كرد: باتوجه به شرايط كرونا و لزوم رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي تعريفي براي برنامه‌هاي عرصه محور روز نكوداشت اصفهان صورت نگرفته اما برنامه‌هاي هنري، فراخوان‌هاي دريافت آثار و رونمايي از 150 محصول فرهنگي، اجتماعي، شهروندي و گردشگري توسط سازمان فرهنگي اجتماعي و ورزشي شهرداري اصفهان در دستور كار برگزاري به مناسبت اين روز است كه از اين محصولات در موزه هنرهاي معاصر نيز رونمايي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون