• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4804 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ آذر

ويژه

اتصال نهايي خط لوله 42 اينچ دامغان 

مقدم بيگلريان با اشاره به اينكه خط 42 اينچ دامغان/كياسر/ ساري/ نكا در سال 96 جهت پايداري گاز در استان‌هاي شمالي به بهره‌برداري رسيد، اظهار كرد: عمليات تكميلي و اتصال نهايي خط لوله 42 اينچ دامغان/كياسر/ساري/نكا به تاسيسات تقويت فشار نكا و خطوط لوله نور/رامسر و كردكوي/ نكا با هدف پايداري گاز استان‌هاي شمالي به ويژه استان مازندران با موفقيت به انجام رسيد. وي با بيان اينكه اين عمليات با همكاري و پشتيباني منطقه 9 عمليات انتقال گاز توسط شركت مهندسي و توسعه انجام شد، افزود: در اين عمليات، خط 42 اينچ مذكور در سه نقطه به خطوط لوله كردكوي/نكا و نكا/ رامسر و همچنين به تاسيسات تقويت فشار گاز نكا متصل و در سرويس قرار گرفت .


پرورش قزل‌آلا در قفس  توسط شيلات مازندران

مدير كل شيلات مازندران خبر داد: به صورت پايلوت پرورش قزل‌آلاي رنگين‌كمان در قفس (محيط‌هاي محصور) در منابع آبي شهرستان آمل اجرايي شد. در راستاي بهره‌برداري بهينه از منابع آبي استان و تاكيد استاندار مازندران در جلسه شوراي برنامه‌ريزي، اداره كل شيلات مازندران به صورت پايلوت پرورش ماهي قزل آلا در محيط‌هاي محصور (قفس) درمنابع آبي (آب‌بندان) شهرستان آمل را اجرايي كرد. حسن اسحاقي مدير كل شيلات مازندران از رهاسازي ۴۰۰۰۰ قطعه بچه‌ماهي قزل‌آلا، در ۲۴ واحد قفس خبر داد و گفت: بر اساس مشاهدات ميداني و تجارب به دست آمده از اجراي طرح مذكور به لحاظ فني اجرا و توسعه طرح پرورش ماهي در قفس در مزارع و آب‌بندان‌هاي مستعد امكان‌پذير است.


 تمديد استانداردهاي مديريتي در فولاد مباركه 

جلسه اختتاميه مميزي خارجي استانداردهاي يكپارچه مديريتي شركت فولاد مباركه با حضور شوراي معاونان و مديران ارشد اين شركت روز چهارشنبه 5 آذر برگزار شد و در نهايت با توجه به گزارش ارايه ‌شده از سوي تيم مميزي شركت SGS، فولاد مباركه موفق به تمديد و صدور مجدد همه استانداردهاي مديريتي شد. عباس اكبري‌محمدي، معاون نيروي انساني و سازماندهي و سرپرست معاونت بهره‌برداري شركت فولاد مباركه نيز در اختتاميه مميزي خارجي استانداردهاي يكپارچه مديريتي شركت فولاد مباركه ضمن ابراز تشكر از تيم مميزي به جهت ارايه گزارش حوزه‌هاي بهبود، فرآيند مميزي را از مهم‌ترين رويكردهاي يادگيري و موثر در چرخه بهبود مستمر عنوان كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون