• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4840 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ دي

ويژه

احداث ۱۵۰ سايت تلفن همراه روستايي در كردستان

مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات كردستان گفت: در حال حاضر احداث و ارتقاي ۱۵۰ سايت تلفن همراه روستايي در مناطق مختلف استان
در دست اجرا است. فردين سعيدي روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه احداث سايت‌هاي تلفن همراه جاده‌اي نيز در دست اجرا است، اظهار داشت: از اين ۱۵۰ سايت تلفن همراه روستايي، ۱۰۰ سايت آن احداث خواهد شد و ۵۰ سايت نيز به فناوري ۳G و ۴G ارتقا مي‌يابد. او با بيان اينكه احداث و راه‌اندازي اين ۱۰۰ سايت حدود چهار ماه طول مي‌كشد، اضافه كرد: ارتقاي ۲۹ سايت توسط ايرانسل اجرا خواهد شد و شركت‌هاي وب نيز ۲۱ سايت را به ۳G و ۴G ارتقا مي‌دهد. وي با بيان اينكه از سال گذشته تاكنون ۲۸۶ سايت همراه اول در استان ارتقا يافته است، افزود: به دليل كوهستاني و سخت‌گذر بودن اغلب نقاط كردستان، هزينه نصب و راه‌اندازي يك سايت بيش از ۲۰ ميليارد ريال است كه بيشتر از ديگر مناطق كشور است. سعيدي، هزينه و سختي كار نصب و راه‌اندازي سايت تلفن همراه در استان را هفت برابر ديگر نقاط كشور (استان‌هاي هموار) اعلام كرد و يادآور شد: در طول فعاليت دولت تدبير و اميد ۳۵۲ سايت روستايي در استان برگردان و به شبكه تلفن همراه شركت ارتباطات سيار متصل شده است.

نخستين شعبه «ملي پلاس» افتتاح شد

ديروز طي مراسمي حضوري- مجازي و با رعايت حداكثري پروتكل‌هاي بهداشتي، نخستين شعبه «ملي پلاس» بانك ملي ايران با رويكرد بانكداري ديجيتال و ارايه مشاوره‌هاي حضوري به مشتريان فعال در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، افتتاح شد. به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، دكتر محمدرضا حسين‌زاده، مديرعامل بانك كه به صورت ويديوكنفرانس در اين مراسم حضور داشت با بيان اينكه صنعت بانكداري جهان و كشور ما با سرعت به سمت ديجيتالي شدن پيش مي‌رود، اظهار كرد: بانك ملي ايران در اين زمينه پيشتاز است و تاكنون ده‌ها محصول در اين حوزه را به مشتريان خود عرضه كرده است. او با اشاره به اينكه بانك ملي ايران تاكنون بيش از 800 شعبه خود را كاهش داده و اين روند ادامه خواهد داشت، اظهار كرد: بدون شك نمي‌توان همه شعب بانك‌ها را تعطيل كرد، بلكه بايد تعادل در اين زمينه را حفظ كرد، اما رويكرد تعامل شعب با مشتريان بايد تغيير كند و «ملي پلاس» نخستين گام در همين راستاست. حسين‌زاده با بيان اينكه «ملي پلاس» نخستين شعبه با رويكرد نوين در نظام بانكي است، ارايه خدمات ويژه به مشتريان، فعالان اقتصادي، دانشجويان و استارت‌آپ‌ها در اين شعبه را باعث تغيير رويه‌هاي بانكي خواند و ادامه داد: در اين شعبه پول تبادل نمي‌شود و همه فرآيندها برمبناي بانكداري ديجيتال است. او اظهار كرد: فضاي درنظر گرفته شده در شعبه براي تعامل چهره به چهره با مشتريان و ارايه مشاوره‌هاي بانكي، مالي و پولي مي‌تواند تصوير تازه‌اي از بانكداري را در كشور به نمايش بگذارد و بدون شك مشتريان پس از خروج از «ملي پلاس» خاطره بسيار متفاوتي از حضور در بانك ملي ايران خواهند داشت. مديرعامل بانك ملي ايران با تاكيد بر اينكه چند شعبه جديد «ملي پلاس» در تهران افتتاح خواهد شد، گفت: برنامه‌ريزي شده تا در هر استان، دست‌كم يك شعبه «ملي پلاس» راه‌اندازي شود. رييس هيات مديره بانك ملي ايران نيز در اين مراسم با تقدير از خدمات دست‌اندركاران راه‌اندازي نخستين شعبه «ملي پلاس»، تاكيد كرد كه نظام بانكي بايد به سمت ايجاد طرح‌هاي نو و متناسب با نيازهاي جامعه حركت كند.عباس شفيعي با تاكيد بر اينكه روش‌هاي ارتباط ميان مشتري و بانك بايد به‌روز رساني شود، خاطرنشان كرد: «ملي پلاس» ايده بسيار جديدي بود كه با همت طيف وسيعي از مديران و كاركنان بانك، عملياتي شد و اين تجربه باز هم ادامه خواهد داشت.او با اظهار اميدواري نسبت به اينكه فعاليت‌هاي بانك ملي ايران در اين حوزه بتواند چشم‌انداز تازه‌اي از بانكداري در كشور را به نمايش بگذارد، افزود: بانك ملي ايران همواره در پياده‌سازي فعاليت‌هاي حوزه بانكداري ديجيتال پيشتاز بوده و امروز نيز برگ تازه‌اي از اين فعاليت‌ها ورق خورد.عضو هيات مديره بانك ملي ايران نيز پاسخگويي به علايق و سلايق جوانان را از برنامه‌هاي اساسي بانك خواند و گفت: «ملي پلاس» با همين رويكرد طراحي و اجرا شده است.سيدفريد موسوي با بيان اينكه گام‌هاي بانك ملي ايران در راستاي ايجاد تحول در نظام بانكي ادامه‌دار خواهد بود، اظهار كرد: «ملي پلاس» نماد خودباوري در نظام بانكي است و مي‌توان آن را با خدمات بانكداري در كشورهاي توسعه يافته مقايسه كرد.در اين مراسم كه حسن مونسان معاون شعب و جمعي از مديران امور و روساي ادارات كل بانك ملي ايران به همراه اصحاب رسانه حضور داشتند، از بخش‌هاي مختلف شعبه «ملي پلاس» بازديد و درباره نحوه عملكرد آن توسط كارشناسان بانك توضيحاتي ارايه شد. نخستين شعبه «ملي پلاس» در محل سابق شعبه فخررازي رو به‌روي دانشگاه تهران واقع شده است.

مدال افتخار ملي صادرات به ذوب‌آهن اصفهان رسيد

در آيين تجليل از صادركنندگان كشوري، ذوب‌آهن اصفهان به عنوان تنها مدال‌آور ملي صادركنندگان سال ۱۳۹۹ (بالاترين نشان صادرات كشور) انتخاب شد و منصور يزدي‌زاده مديرعامل اين شركت، لوح و تنديس ويژه اين مراسم را از اسحاق جهانگيري معاون اول رييس‌جمهور و عليرضا رزم‌حسيني وزير صنعت، معدن و تجارت 22 دي ماه در اتاق بازرگاني صنايع و معادن كشاورزي ايران دريافت كرد. منصور يزدي‌زاده ضمن تبريك كسب اين توفيق ارزشمند به تمامي تلاشگران ذوب‌آهن و مجموعه فولاد كشور، عوامل انتخاب اين شركت را بدين شرح بيان كرد: تداوم رشد صادرات، افزايش تعداد بازارهاي هدف صادراتي، افزايش صادرات محصولات فولادي به كشورهاي منطقه، آفريقايي، آسياي جنوب شرقي، حفظ كيفيت برتر محصولات، برگشت بالغ بر 100درصد ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادي كشور، ثبت جهاني برند و لوگوي ذوب‌آهن اصفهان ESCO، ZOBESCO.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون