• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4846 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲ بهمن

ويژه

در هفته سی و هفتم پویش «هر هفته-الف-ب-ایران» دو پروژه بزرگ صنعت برق استان کرمان به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، دو پروژه حوزه صنعت برق با حضور استاندار، مدیران ارشد صنعت برق استان کرمان و همچنین وزیر نیرو و سایر مقامات صنعت برق کشور به صورت ویديو‌کنفرانسی، صبح روز ۳۰ دی ماه سال جاری افتتاح گردید. وزیر نیرو ضمن تشکر از فعالیت‌های ویژه‌ای که در استان کرمان صورت گرفته است، بیان كرد: تاکنون ۲۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ در قالب پویش «هر هفته الف-ب» به بهره‌‌برداری رسیده است. وی اهداف پروژه‌های صنعت برق در استان‌های یزد و کرمان را برشمرد و گفت: تامین برق پایدار، بهبود کیفیت برق مشترکان، کاهش تلفات برق، تامین برق متقاضیان صنعتی، ایجاد اشتغال در بخش صنایع پایین‌دستی پست و کاهش خاموشی‌ها از جمله اهداف پروژه‌های صنعت برق در دو استان کرمان و یزد است.

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران:

طي ده ماهه نخست سال جاري دو هزار و پانصد ماينر غيرمجاز در مازندران جمع‌آوري شد

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران گفت: بيش از دو هزار و پانصد دستگاه استخراج رمز ارز كه به صورت غيرمجاز فعاليت مي‌كردند، جمع‌آوري شد. فرامرز سپري افزود: اين تعداد ماينر غيرمجاز در ماه‌هاي گذشته شناسايي و جمع‌آوري شد. مديرعامل شركت توزيع برق مازندران مصرف برق اين دستگاه‌هاي غيرمجاز رمز ارز را طي ده ماهه گذشته، نزديك به 7 هزار مگاوات ساعت عنوان كرد و گفت: در حالي كه ما از همه مشتركان مي‌خواهيم مصرف خود را حتي در حد خاموش كردن يك لامپ اضافه كم كنند، اجازه نخواهيم داد عده‌اي با سوءاستفاده، باعث ناپايداري در شبكه برق شده و احتمال بروز خاموشي را افزايش دهند. سپري افزود: در مجموع با اقدامات صورت گرفته نه تنها به تعديل روشنايي معابر اقدام شده است، بلكه سعي در اجراي برنامه‌هاي جديدي در حوزه مديريت بار داشته‌ايم.

استاندار فارس از ديدار خود با وزير ميراث فرهنگي و مديرعامل ايدرو خبر داد

دستور وزير گردشگري براي پيگيري جهاني شدن فيروزآباد به‌عنوان شهر دستبافته‌هاي عشايري

تلاش براي ثبت جهاني عنوان «دستبافته‌هاي عشايري» براي فيروزآباد از ديگر موضوعاتي بود كه به گفته نماينده عالي دولت در استان فارس در ديدار با وزير ميراث فرهنگي مورد بحث قرار گرفت و دستور پيگيري اين مورد از سوي وزير صادر شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني استانداري فارس دكتر عنايت‌الله رحيمي از ديدارهاي خود با وزير گردشگري و همچنين مديرعامل ايدرو (سازمان گسترش و نو‌سازي صنايع ايران) در تهران و گفت‌وگو در حوزه‌هاي گردشگري، ميراثي و صنعت استان خبر داد. دكتر رحيمي با اشاره به اهميت فارس در حوزه گردشگري و همچنين صنايع دستي به رايزني خود با دكتر مونسان، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري درباره اين موضوعات اشاره كرد و گفت: تكميل طرح بهسازي اطراف آرامگاه سعدي از موضوعات مطرح شده در اين ديدار بود كه مقرر شد با همراهي وزارت ميراث فرهنگي اين طرح تا دهه فجر قابل بهره‌برداري باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون