• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4852 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ بهمن

مطالبات معلمان از صندوق ذخيره فرهنگيان پيگيري شد

گروه اجتماعي | پيگيري مطالبات معلمان درباره صندوق ذخيره فرهنگيان در ديدار نماينده معلمان در هيات امناي صندوق ذخيره و قائم‌مقام سازمان معلمان و چند تن از فعالان صنفي با معاون وزير آموزش پرورش انجام شد. 
چندين ماه است كه تشكل‌هاي فرهنگيان و اعضاي اين صندوق با تشكيل گروه‌هاي تلگرامي و از طريق رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي و با تعامل نمايندگان آنها با مسوولان مربوطه پيگير مطالباتي از قبيل: تغييرات اساسنامه، محاسبه ارزش مالكانه، بورسي شدن شركت‌هاي صندوق،  بازگشت بازنشستگان عضو و مواردي از اين دست هستند. نماينده معلمان در صندوق ذخيره و قائم‌مقام سازمان معلمان و چند تن از فعالان صنفي مطالبه‌گر در زمينه صندوق ذخيره فرهنگيان ظهر ديروز با اللهيار تركمن، معاون وزير آموزش و پرورش و عضو هيات امناي صندوق ذخيره فرهنگيان ديدار و گفت ‌وگو كردند.
در اين ديدار ليلا نظرپور يكي از 3 نماينده منتخب فرهنگيان عضو صندوق ذخيره در هيات امنا و عباس كاظمي قائم‌مقام سازمان معلمان ايران و 3 تن از كنشگران صنفي شبكه‌هاي اجتماعي فرهنگيان حضور داشتند كه حدود دو ساعت پيرامون مسائل مختلف صندوق ذخيره به ويژه تغيير اساسنامه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
گفتني است اين جمع به همراه تعدادي ديگر 16 دي ماه با مهدي نيكدل، مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان نيز يك ديدار و گفت‌وگوي 3 ساعته داشتند و قرار است به زودي با وزير آموزش و پرورش يعني رييس هيات امناي صندوق ذخيره نيز ديدار كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها