• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4858 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ بهمن

نراتزوري دربي ايتاليا را واگذار كرد

اينتر،كونته و اشتباهات بچه‌گانه

سه‌شنبه شب و در چارچوب مرحله رفت نيمه‌نهايي كوپا ايتاليا دو تيم اينتر و يوونتوس مقابل هم قرار گرفتند. اين بازي در شرايطي برگزار شد كه چند روز قبل و در ليگ، اينتر موفق شده بود يووه را در زمين خودش شكست دهد. يوونتوس طبق اعلام مربيان و بازيكنانش براي جبران آن شكست وارد زمين شد و اينتر بدون لوكاكو كه محروم بود، مي‌خواست روند رو به رشد خودش را ادامه دهد. 
ميزبان در اين بازي خيلي زود با گل مارتينز پيش افتاد و در ادامه اينتر با خطاي بي‌مورد اشلي يانگ يك پنالتي به حريف داد و رونالدو آن را تبديل به گل كرد. در اواخر نيمه نخست پاس رو به عقب دي‌فراي  با تعارف باستوني و هندانوويچ روبه‌رو شد و رونالدوي فرصت‌طلب از اين تعلل نهايت استفاده را برد و گل دوم خودش و تيمش را زد. دو تيم در ادامه موفق به گشودن دروازه يكديگر نشدند تا بازي با همان نتيجه دو  بر يك به پايان برسد و كار يوونتوس در بازي برگشت به مراتب راحت‌تر شود. 
آنتونيو كونته، سرمربي اينتر بعد از بازي گفت به دو اشتباه بچه‌گانه باختيم. با اين حال دن آنتونيو خودش به خوبي مي‌داند كه احتمالا بخشي از اين اشتباه به خودش برمي‌گردد چراكه نخستين ‌بار نيست كه  چنين چيزي رخ مي‌دهد. در بازي رفت اينتر مقابل رئال مادريد در دور گروهي ليگ  قهرمانان اروپا پاس به عقب  اشرف حكيمي دقيقا در همان نقطه‌اي كه دي‌فراي در بازي با يووه پاس رو به عقب داد با توپ‌ربايي كريم بنزما مواجه و به گل اول مادريدي‌ها تبديل شد. در مجموع اينتري‌ها خيلي زياد از مركز ميدان به دروازه‌بان پاس مي‌دهند؛ آن هم پاس‌هاي طولي بلند كه ريسك بالايي دارند. 
اينكه چرا بازيكنان اينتر اينقدر تلاش مي‌كنند با هندانوويچ كار كنند، برمي‌گردد به دستورات تاكتيكي سرمربي.  هافبك‌ها و مدافعين اينتر وقتي مي‌بينند كه حركت رو به جلو امكان‌پذير نيست، سعي مي‌كنند با بردن توپ به آخرين نقطه خط دفاعي خودشان و باز شدن حريف، دست به حمله تازه‌اي بزنند.كونته بعد از بازي تيمش با رئال مادريد گفته بود، اشرف حكيمي نبايد از آن نقطه براي هندانوويچ پاس مي‌فرستاد.كونته با اين حرف نشان داد، دلش نمي‌خواهد در بخشي از اشتباهات فردي تيمش دخيل شود. در حالي كه پيگيري بازي‌هاي اينتر نشان مي‌دهد بازيكنان اين تيم به وفور پاس رو به عقب مي‌دهند و اگر مربي با اين كار مخالف باشد قطعا از يك جايي به بعد بايد جلويش گرفته شود. 
دو پاس رو به عقب اشتباه به يك شكل و در مقابل تيم‌هاي بزرگ و فرصت‌طلب تقريبا دو تورنمنت بزرگ را از اينتر سلب كرده است. باخت در بازي رفت مقابل رئال مادريد دست اينتر را از رسيدن به دور حذفي يوسي‌ال كوتاه كرد و باخت دو بر يك در زمين خودي مقابل يوونتوس احتمالا  اين تيم را از گردونه رقابت‌هاي جام حذفي كنار خواهد زد. اين مشكلي است كه روي كاغذ فردي به  حساب مي‌آيد اما كونته بايد خيلي سريع براي رفع آن اقدام كند. دي‌فراي، باستوني، اشرف حكيمي و هندانوويچ بازيكناني نيستند كه يك اشتباه بچه‌گانه را چند بار تكرار كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون