• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4860 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ بهمن

مدير عامل شركت آبفا استان اصفهان:

از ظرفيت بانوان در پست‌هاي مياني و پايه بيشتر استفاده مي‌شود

مديرعامل شركت آبفا استان اصفهان در مراسم گراميداشت روز  زن عنوان كرد: از بانوان فرهيخته شركت انتظار مي‌رود با ارايه ايده‌هاي جديد در راستاي وظايف ذاتي شركت، زمينه خدمات‌رساني را گسترش دهند تا هيچگاه شركت دچار رخوت  و يكنواختي  نشود.
هاشم اميني به نقش بانوان شاغل در صنعت پرداخت و تصريح كرد: در حال حاضر حدود 8 درصد بانوان شاغل در آبفاي استان اصفهان داراي پست‌هاي مياني و پايه هستند و از آنجا كه بانوان با دقت و حساسيت ويژه‌اي وظايف محوله را دنبال مي‌كنند، درصدد هستيم از ظرفيت بانوان در پست‌هاي مياني و پايه بيش از پيش استفاده شود.
او با بيان اينكه بانوان بايد با تبعيت از سيره حضرت فاطمه زهرا(س) به نقش خود در جامعه بپردازند، بيان كرد: ضروري است كه بانوان با پيروي از حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش اجتماعي، سازماني و خانوادگي بپردازند و با الگو‌برداري از اين بانوي بزرگ اسلام به بهترين شكل وظايف خود را انجام دهند. مديرعامل شركت آبفا استان اصفهان با بيان اينكه با نگاه نو و با استفاده از دانش نوين بايد به راهكارهاي جديد در زمينه خدمات‌رساني پايدار به مردم دست يافت، اظهار كرد: آبفا شركتي خدمات محور است كه بايد تحت هر شرايطي خدمات‌رساني بي‌وقفه به مردم انجام شود، اين در حالي است كه هم‌اكنون خدمات 23 گانه شركت از طريق سامانه 1522 به صورت غيرحضوري به متقاضيان ارايه مي‌شود. او به يكپارچگي شركت آبفا شهري و روستايي در استان اصفهان پرداخت و عنوان كرد: فرآيند يكپارچه‌سازي شركت‌هاي آبفا شهري و روستايي در استان اصفهان به بهترين شكل و بدون كوچك‌ترين حاشيه انجام شد و در حال حاضر با بهره‌مندي از نيروي انساني متخصص و متعهد خدمات‌رساني پايدار به روستاييان و مشتركين شهري در دستور كار قرار دارد.
اميني به استفاده از تكنولوژي در صنعت آبفا در استان اصفهان اشاره و اظهار كرد: در چند سال اخير با استفاده از فناوري‌هاي  نوين توانستيم خدمات آبفا را  به صورت  عادلانه در سطح  استان در اختيار متقاضيان  قرار  دهيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون