• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4861 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

قطار وقتي حركت مي‌كند، به ‌طرف آن سنگ پرتاب مي‌كنند

در نشست خبري فيلم «خط فرضي» خبرنگاري سوالش از پژمان جمشيدي را اين‌طور مطرح كرد: «در فوتبال كه به جايي نرسيديد! در سينما هم! فكر نمي‌كنيد براي ديده شدن راه‌هايي به جز سينما هست؟» اين سوال موجي از واكنش‌ها را در شبكه‌هاي مجازي به راه انداخت. كاربران توييتر فارسي هم با داغ كردن هشتگ «پژمان جمشيدي» در اين باره نوشتند. آنچه مي‌خوانيد منتخبي از اين توييت‌هاست: 
«پژمان جمشيدي كه امروز تو كنفرانس خبري فيلم خط فرضي ديديم، پخته‌ترين و تحسين‌برانگيزترين نمونه از يه فوتباليست و سينماگر ايرانيه»، «از ياد نبريم همين امسال مهدويان و سال قبل حاتمي‌كيا و حجازي‌فر سر سوالات مودبانه‌تر از اين فقط بزن بزن نكردن دمت گرم رفيق»، «اين عكس پژمان جمشيدي در نشست خبري فيلم خط فرضي قشنگ مصداق بارز اين بخش از شعر رضا براهنيه: عكس‌ها افسرده‌اند اسماعيل، انگار چشم‌هاي زمان بر آنها گريسته‌اند... دوتا از رفقاي صميمي‌اش رو در يك هفته از دست داد»، «حداقل حرمت پيرهن مشكي تنش رو نگه‌ مي‌داشتي!»، «در نشست مطبوعاتي خبرنگاري از پژمان جمشيدي پرسيده چون در فوتبال چيزي نشدي، اومدي سمت سينما!»، نمي‌دونم اون خبرنگار كي بوده ولي كاش بفهمه اوني كه هيچي نيست و قطعا هيچي هم نمي‌شه»، «تويي كه بديهي‌ترين اصل ارتباط رو كه رعايت احترامه نمي‌‌دوني اسم كارت رو جسارت نذار»، «به عنوان يك خبرنگار، روزنامه‌نگار، منتقد حق داريم، سوال كنيم، نقد و تحليل، اما، اجازه توهين و تحقير نداريم. خبرنگاري كه با تحقير و توهين سوال مي‌كند يا نظرش را بيان مي‌كند، به مخاطب نه، به جامعه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و منتقدان توهين كرده و از اصول اين حرفه هيچ نمي‌داند»، «اي كاش بعضي خبرنگاران سينما از برج عاج بيان پايين و كار خبر ياد بگيرن تا متوجه بشن صراحت لهجه رو با چيزاي ديگه اشتباه نگيرن»، «ولي خودمونيم نصفه شب درگير اين موضوع شدم كه پژمان جمشيدي هم تو تيم پرسپوليس كه يك تيم مطرح بود و هم تيم ملي بازي كرد. حتي توي سايپا و پاس هم بازي كرد. تعريفش از به جايي نرسيدن در سطح رونالدو و مسي بود؟»، «پژمان جمشيدي به نسبت بازيگر خوبي است. در حد همين فيلم‌هايي كه من ازش ديدم به نسبت خيلي‌هاي ديگر بهتر بازي مي‌كند»، «اگر علي انصاريان امسال در جشنواره فيلم فجر بود، خيلي از اينايي كه براش غش و ضعف ميكنن، گريه‌اش رو در مي‌آوردن، همون كاري كه سال‌ها به صورت علني و در خفا با پژمان جمشيدي كردن و مي‌كنن»، «هيچ‌كس با تحقير ديگران به احترام و بزرگي نمي‌رسد و موجود خفني هم نمي‌شود! پژمان جمشيدي در پرسپوليس ستاره نبود اما مي‌جنگيد و به تيم ملي هم رسيد، در سينما هم ادعا نكرده 
آل‌ پاچينو و رابرت دنيرو است» و «قطار وقتي حركت مي‌كند، به‌ طرف آن سنگ پرتاب مي‌كنند. يك حسن فوتباليست بودن اين است كه داخل استاديوم از اين بدتر را هم شنيده‌اند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون