• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4862 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ بهمن

كاهش 18 درصدي مصرف بنزين در استان كردستان

مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان از كاهش 18 درصدي مصرف بنزين در 10 ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح استان كردستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، عبدالله گيتي‌منش با بيان اين مطلب افزود: اين ميزان كاهش ناشي از استقبال شهروندان از سوخت سي‌ان‌جي، شيوع ويروس كرونا و كاهش تردد در سطح استان است. گيتي‌منش از فعاليت 52 باب جايگاه سي‌ان‌جي در استان خبر داد و اظهار داشت: در اين مدت بيش از 136 ميليون مترمكعب سي‌ان‌جي در استان مصرف شده كه اين ميزان مصرف نقش قابل توجهي در كاهش مصرف بنزين را به همراه داشته است .
ارسال بيش از 162 ميليون ليتر نفتگاز به نيروگاه سيكل تركيبي سنندج
مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان از ارسال بيش از 162 ميليون ليتر نفتگاز به نيروگاه سيكل تركيبي سنندج از ابتداي سال جاري تاكنون خبر داد و افزود: اين ميزان فرآورده ارسالي نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 57 درصدي همراه بوده است. گيتي‌منش با بيان اين مطلب گفت: با فرارسيدن فصل سرما و برودت هوا در استان و اولويت تامين گاز بخش خانگي با توجه به افزايش مصرف گاز، جهت تامين به موقع سوخت نيروگاه سيكل تركيبي سنندج به عنوان تامين‌كننده برق استان، اقدامات و هماهنگي‌هاي لازم جهت تامين و ارسال سوخت مايع مورد نياز نيروگاه سنندج انجام شده است كه در اين مدت روزانه بيش از 2 ميليون و 500 هزار ليتر نفتگاز به نيروگاه ارسال مي‌شود. گيتي‌منش كه در جلسه حمل و نقل فرآورده‌هاي نفتي منطقه سخن مي‌گفت، افزود: از اين ميزان فرآورده ارسالي به نيروگاه 51 ميليون ليتر آن با تردد 1760 دستگاه نفتكش از مبادي و انبار نفت سنندج تامين و به نيروگاه ارسال شده است و اين شركت تمام تلاش خود را جهت تامين سوخت مورد نياز نيروگاه مطابق با برنامه ابلاغي مديريت تامين و توزيع شركت انجام خواهد داد.
استانداردسازي ۹۵ درصد از جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي منطقه كردستان
با همكاري، تعامل و همسو‌سازي برنامه‌هاي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان با اداره استاندارد استان پروسه استاندارد‌سازي 52 باب جايگاه سي‌ان‌جي استان انجام كه 95 درصد از اين جايگاه‌ها موفق به كسب گواهينامه استاندارد شدند. عبدالله گيتي‌منش با بيان اين مطلب گفت: تامين ايمني و حفظ سلامت شهروندان و پيشگيري از بروز حوادث غيرمترقبه از مزاياي استاندارد‌سازي جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي است كه كارشناسان اين شركت و اداره استاندارد به صورت دوره‌اي از اين جايگاه‌ها بازديد و نسبت به رفع نواقص و موارد پرخطر اقدام مي‌كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون