• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4863 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ بهمن

قطع‌نامه راهپيمايي 22 بهمن‌ماه 99

قطعنامه سراسري راهپيمايي خودرويي و موتوري يومالله ۲۲ بهمن، در پايان راهپيمايي و در ۹ بند قرائت شد. به گزارش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، در متن قطعنامه راهپيمايي ۲۲ بهمن 99 با اشاره به آيه 56 سوره مائده، آمده است: ايام‌الله دهه شكوهمند فجر انقلاب اسلامي از نفحات قدسي و غنيمت‌هاي پر بركت آخرالزمان، يادآور به بار نشستن شجره طيبه ايمان و معنويت پس از ۱۴ قرن است، و به حق، غدير انقلاب و موعد و ميثاق عهدي دوباره براي اهل حق عنوان گرفته است. ۲۲ بهمن، اين سرآغاز حكومت‌الله بر سراسر جهان با دست قدرت الهي و به پرچمداري حضرت حجت (عجل‌الله تعالي فرجه الشريف)، الهام‌بخش تحقق وعده‌هاي نصرت و ظفر از جانب خداي متعال، از اعظم اعياد ملي و ديني ما و مايه فخر و مباهات همه مستضعفان و آزادمردان و زنان جهان است كه در سراسر عالم به شايستگي پاس داشته مي‌شود.
آري! بنيانگذار نستوه و مبارز اين انقلاب استوار و شكوهمند اسلامي، به درستي آن را سرآغاز برچيده‌شدن دستگاه ستمگر  طاغوت و جلوه‌اي از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول‌الله (صلي‌الله عليه وآله وسلم) ناميدند. از اين روست كه پس از انفجار مهيب در «شرق» عالم، اكنون شاهد افول تمدن منحط «غرب» و به ويژه هيمنه پوشالي امريكا هستيم.
خاتمه يافتن قرن‌ها ظلم و فساد، تبعيض و بي‌عدالتي كه از سوي طواغيت دوران بر نسل بشر تحميل شده است، اميد و آرزوي موهوم نيست. جنگ جهاني چهارم در حوزه‌هاي امنيت، سياست، اقتصاد، فرهنگ و عقلانيت هم نتوانست هدف استكبارِ درون تهي و مفتضح شده را تأمين كند. آري، حكمراني سايبري خوابي بي‌تعبير است كه با وجود هياهوي غول رسانه‌اي آن از جمله در عرصه بيولوژيكي، اگرچه قربانيان بسياري گرفت؛ ولي محكوم به شكست قطعي است.
ما راهپيمايان يوم‌الله ۲۲ بهمن به نمايندگي از تمام مردم آزاده و حق‌گراي جهان، ضمن تجديد عهد و ميثاق با حبل متين انقلاب جهان اسلام، بقيه‌الله الاعظم، امام زمان (عجل‌الله تعالي فرجه الشريف) و نايبِ عظيم‌الشأن ايشان، امام خامنه‌اي (ادام‌الله ظله) و نيز تجديد پيمان با پيش قراولان اين فتح فرخنده، شهيدان والامقام انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و دفاع از حريم اسلام و اهل‌بيت (عليه‌السلام) و نيز شهداي دفاع ملي به ويژه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، ابومهدي المهندس و دانشمند عزيز هسته‌اي، شهيد فخري‌زاده، اعلام مي‌داريم: 
1- با همه وجود پاسدار ارزش‌هاي والاي اسلامي و حريم مقدس جمهوري اسلامي بوده، و با صداي رسا و دشمن شكن، التزام عملي خويش را در «تبعيت محض» از محور و مدارِ قدرتِ ايران اسلامي و جهان در بيداري اسلامي، يعني امام خامنه‌اي (دام‌ظله) اعلام مي‌داريم.
2- با نصب‌العين قرار دادن نقشه راه ولايت و امت؛ يعني «بيانيه فاخر و گرانسنگ گام دوم انقلاب اسلامي»، آمادگي خويش را براي حضور در عرصه‌هاي هفتگانه جهاد في سبيل‌الله؛ در ميدان‌هاي علم، معنويت، اقتصاد، سياست خارجه، مبارزه با فساد و برقراري عدالت، استقلال و مبارزه با سبك زندگي غربي و بسط و گسترش سبك زندگي اسلامي، همچون گذشته اعلام مي‌داريم.
3- ضمن يادآوري به سردمداران كفر و استكبار جهاني، به ويژه دولت دمكرات امريكا نسبت به خطاهاي فاحش محاسباتي كه از ابتداي شكل‌گيري نهضت عظيم اسلامي تا پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، تا فتنه‌هاي پي در پي و جنگ‌هاي ناكام و شكست‌هاي مفتضحانه‌اي كه داشته‌اند، اعلام مي‌داريم با عزمي راسخ و پشتكاري جهادگونه و مومنانه، در اين «نبرد اقتصادي» نيز طعم تلخ شكستي دوباره را به كام دشمن قسم خورده اسلام و ميهن اسلامي چشانده، سرعت افول و نابودي و محو نظام سلطه را از اينكه هست نيز تندتر خواهيم كرد.
4- ما با اعتماد به وعده نصرت الهي، به استقامت همه‌جانبه در ميدان‌هاي كار و خدمت خالصانه در جهت رفع مشكلات و معضلات گوناگون مردم خداجو، غيور و مقاوم ايران اسلامي ادامه داده، توطئه امريكا اين شيطان بزرگ و فريب‌خوردگان حقير و غرب‌پرستان داخلي را در «فتنه ايجاد يأس و نااميدي» به شكست خواهيم كشاند.
5- اميد به بيگانه داشتن و «مرعوب دشمن شدن» را خطايي بزرگ و نابخشودني تلقي كرده، با نگاهي واقع‌بينانه بر نيروي بي‌بديل خويش تكيه مي‌كنيم؛ و مسوولان كشور را نيز به اين توصيه و فرمان مهم و سرنوشت‌ساز سفارش نموده و هيچ‌گونه سستي و انفعال نسبت به دشمن را در زمينه‌هاي سياسي، اقتصادي و بين‌المللي برنمي‌تابيم.
6- ضمن هشدار به جريان‌ها و نحله‌هاي داخلي و دعوت به وحدت كلمه و همدلي حول محور ولايت، با تمام قوا براي «ساختن دولت اسلامي» با عزمي راسخ و قلبي بصير و همتي مضاعف با حضور در انتخابات پيش رو با عبرت از گذشته، زمينه را براي حاكميت دولت مومن كاردان، انقلابي، اهل جهاد و پرتوان فراهم آورده و با حضور مسوولانه و حداكثري خويش، چشم طمع دشمن به ويژه شيطان بزرگ امريكا و رژيم سفاك صهيونيستي را كور خواهيم كرد.
7- ضمن تقدير و سپاس از خدمتگزاران صادق نظام اسلامي در هر سه قوه، هشدار مي‌دهيم با پرهيز جدي از حاشيه‌سازي‌هاي كاذب و مضر، دشمن را بر فشار مضاعف و توطئه‌هاي پي در پي تحريك نكنند و نيز مسوولان امر را به پاكدستي، خدمت خالصانه و موثر و همچنين مبارزه همه‌جانبه با عوامل فساد و اخلال در حوزه‌هاي سياسي، فرهنگي، امنيتي و  اقتصادي و به ويژه در حوزه معيشت ولي‌نعمتان خود توصيه نموده و اعلام مي‌داريم هيچ‌گونه «خيانت» و «فتنه» را نخواهيم بخشيد.
8- همان‌طور كه ولي امر مسلمين، رهبر معظم انقلاب فرمودند در جمهوري اسلامي كسي به مهمل‌گويي‌هاي مدعيان بدون استحقاق گوش نمي‌دهد، موضع قاطع خويش را اينگونه اعلام مي‌داريم كه سياست قطعي نظام اسلامي در مورد برجام، «لغو همه تحريم‌ها» توسط امريكا بوده و پس از راستي‌آزمايي دقيق در انجام همه تعهدات طرف‌هاي اين معاهده، آن هم در عمل و نه در گفتار و كاغذ، آن‌وقت ما هم به تعهدات برجامي برمي‌گرديم و اين ماييم كه حق خويش را براي گذاردن شرط همچنان محفوظ مي‌دانيم.
9- تلاش و فداكاري جهادگران عرصه سلامت و مقابله با كرونا و خدمت مومنانه به مردم را ارج نهاده و از نوآوري و ابتكار نخبگان دانشمند كشور در ساخت واكسن مقابله با اين ويروس كه جلوه‌اي از نبوغ و توانمندي جوانان ايراني است، حمايت مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها