• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4870 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۲ اسفند

آنتوني هاپكينز تجليل شد

«راكس»، «خانه او» و «پدر» بيشترين جوايز فيلم مستقل بريتانيا ۲۰۲۱ را از آن خود كردند. «راكس» درامي درباره بزرگ شدن عنوان بهترين فيلم را از جوايز فيلم مستقل بريتانيا دريافت كرد. كوثر علي بازيگر اين فيلم هم جايزه بهترين بازيگر زن نقش مكمل را برد و هم به عنوان بازيگر نوظهور جوان شناخته شد. ديگر بازيگر اين فيلم دانجلو اوسي كيسيدو نيز بهترين بازيگر مرد نقش مكمل شد. جايزه بهترين گروه بازيگران نيز به اين فيلم اهدا شد تا مجموع جوايزش را به ۵ برساند. رِمي ويكس جايزه بهترين كارگردان را براي فيلم ترسناك «خانه او» برد و وونمي موساكو براي همين فيلم به عنوان بهترين بازيگر زن انتخاب شد. اين فيلم همچنين جايزه بهترين طراحي توليد و بهترين جلوه‌هاي ويژه را از آن خود كرد. آنتوني هاپكينز براي تصوير چهره پدري سالخورده در فيلم «پدر» به عنوان بهترين بازيگر مرد انتخاب شد و اين فيلم جايزه بهترين فيلمنامه را نيز براي فلوريان زلر و كريستوفر همپتون نويسنده و كارگردان آن به ارمغان آورد. جايزه بهترين تدوين نيز براي يورگوس لامپرينوس به اين فيلم تعلق گرفت. «سرزمين آوارگان» بهترين فيلم بين‌المللي شد كه تنها بخشي بود كه به فيلم‌هاي غيرانگليسي اختصاص يافته بود. جايزه بهترين كارگردان اول هم به رز گلس براي ساخت فيلم «سن ماد» اهدا شد و جايزه فيلمنامه اول هم به ريز احمد براي «مغول موگلي» تعلق يافت. «دليلي كه من پريدم»  عنوان بهترين فيلم مستند انگليسي را از آن خود كرد. 

بدلكار رابرت پتينسون به ويروس كرونا مبتلا شده 
ابتلاي بدلكار نقش «بتمن» به كرونا موجب شد تا توليد اين فيلم بار ديگر متوقف شود. توليد فيلم «بتمن» به كارگرداني مت ريوز يك بار ديگر براي مثبت شدن تست كروناي يكي از گروه سازندگان به تعويق افتاد. طبق خبري كه نشريه سان منتشر كرده اين بار بدلكار رابرت پتينسون به ويروس كرونا مبتلا شده و تست او مثبت شده و نياز است كه هم او و هم بقيه اطرافيانش به مدت ۱۰ روز در قرنطينه باشند. يكي از منابع داخلي فيلم گفت: ساخت فيلمي در اين ابعاد به خودي خود سخت است حالا چه برسد به اينكه خطر كرونا هم در اين ميان مطرح باشد. با مثبت شدن جواب تست اين بدلكار همه آنهايي كه با او در ارتباط بودند نيز به مدت ۱۰ روز از پروژه فاصله مي‌گيرند مخصوصا تيم بدلكاري كه فعلا نمي‌تواند در صحنه حضور داشته باشد و اين كار را براي استوديوي برادران وارنر خيلي سخت مي‌كند. با همه اين گرفتاري‌ها، اين منبع داخلي استوديو گفته است فيلمبرداري «بتمن» ماه آينده به پايان مي‌رسد و انتظار مي‌رود در ماه مارس همه‌ چيز تمام شده باشد و تاريخ اكران نيز همچنان سال ۲۰۲۲ است. اين اولين‌بار نيست كه توليد «بتمن» متوقف شده و سال پيش و در ماه مارس در حالي كه همه دنيا با شيوع كرونا روبه‌رو شده بود، توليد فيلم 6 ماه به تاخير افتاد. پس از آن در ماه سپتامبر كار شروع شد اما در فاصله كوتاهي پتينسون به كرونا مبتلا شد. در نوامبر نيز يك بدلكار ديگر به ويروس مبتلا و موجب توقف در كار شده بود. در نتيجه همه اين تاخيرها كمپاني وارنرز اعلام كرد تاريخ اكران فيلم تغيير مي‌كند. «بتمن» با بازي زويي كراويتس و كالين فارل قرار بود ۲ مارس ۲۰۲۲ راهي سينماها شود.

خواكين فينيكس و بازي در فيلم
 «بلوار نااميدي» 
استوديو A24 به عنوان تهيه‌كننده و تامين‌كننده مالي فيلم جديد آرس آستر قدم جلو گذاشت تا فيلمي با بازي خواكين فينيكس را بسازد. مهر به نقل از ددلاين نوشت: در حالي كه شايعه همكاري آري آستر و خواكين فينيكس چند ماهي مطرح بود، اين پروژه به صورت رسمي تاييد شد و اين فيلم قرار است با همكاري استوديو A24 ساخته شود. آستر با فيلم‌هاي «موروثي» و «نيمه تابستان» پيش‌تر با اين استوديو همكاري كرده بود. عنوان اين فيلم «بلوار نااميدي» است و گفته شده قرار است تصويري صميمانه از يكي از موفق‌ترين كارآفرينان تاريخ را در طول چند دهه ارايه كند. اواخر سال ۲۰۲۰ شايعه حضور فينيكس در اين فيلم مطرح و گفته شد اين فيلم پروژه بعدي فينيكس پس از «جوكر» خواهد بود. با اين حال آن زمان هيچ چيز قطعي نشده بود. وقتي فينيكس به صورت قطعي اعلام كرد در اين پروژه حضور خواهد داشت، اين فيلم به خريداران ارايه شد. جزييات بيشتري از اين پروژه ارايه نشده اما فيلمنامه و كارگرداني آن با آستر است. از نظر توليد نيز هنوز تاريخ مشخصي براي شروع كار مطرح نشده اما به نظر مي‌رسد فينيكس پيش از بازي در «كوله‌پشتي»  ريدلي  اسكات  كه در آن قرار است در نقش ناپلئون بناپارت ظاهر شود، در فيلم «بلوار نااميدي»  بازي  كند.

تيم  برتون و همكاري با نت فليكس
تيم برتون سريال زنده، انيميشن براي شبكه نت‌فليكس مي‌سازد. او قرار است شخصيت ونزدي آدامز را از فيلم خانواده آدامز دستمايه اين مجموعه قرار بدهد. اين نخستين‌باري است كه تيم برتون پا به دنياي سريال‌سازي مي‌گذارد. نام اين مجموعه «ونزدي» است. پيش‌تر تيم برتون مي‌خواست يك پروژه سه‌بعدي3D درباره خانواده آدامز بسازد كه در سال 2013 متوقف شد. مايز ميلار و آلفرد گوگ كه پيش‌تر مجموعه‎هايي مانند «اسمال ويل» و فيلم «مرد عنكبوتي2» را نوشتند، به عنوان پديدآورنده سريال انتخاب شدند. اين مجموعه هشت قسمتي است. مدتي بود كه زمزمه ساخت سريال تيم برتن درباره خانواده آدام به گوش مي‌رسيد. گفته مي‌شود كه اتفاق‌هاي اين مجموعه در زمان حال مي‌افتد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها