• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4871 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ اسفند

ويژه

آمادگي كامل بانك ملت براي حمايت همه‌جانبه از   پتروشيمي

مديرعامل بانك ملت اظهار داشت: افزايش سهم درصد محصولات پتروشيمي در دنيا و به فعاليت درآوردن پتانسيل‌هاي بالقوه موجود در اين صنعت، نيازمند همكاري بيش از پيش بانك‌ها و شركت‌هاي پتروشيمي در كشور است. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، دكتر محمد بيگدلي در افتتاحيه دومين نمايشگاه و همايش تخصصي حمايت از ساخت داخل در صنعت پتروشيمي با ابراز خرسندي از حضور در جمع تخصصي فعالان اين صنعت، از همه دست‌اندركاران صنعت پتروشيمي كه نقش تعيين‌كننده‌اي در عبور از شرايط جنگ اقتصادي داشته‌اند، سپاسگزاري كرد. وي از صنعت پتروشيمي به عنوان يك صنعت استراتژيك نام برد كه پس از صنايع غذايي و خودرو، سومين صنعت بزرگ دنيا محسوب مي‌شود و رتبه نخست را در صادرات غيرنفتي كشور به خود اختصاص داده است. مديرعامل بانك ملت با اشاره به اين نكته كه صنعت پتروشيمي در سال گذشته، 15 ميليارد دلار درآمد ارزي براي كشور داشته است، يادآور شد: در شرايط تحريم و جنگ اقتصادي كنوني، ارزآوري بهترين خدمت براي كشور بوده است. دكتر بيگدلي با اشاره به تقاضاي 4 تا 5 برابري محصولات پتروشيمي در مقابل ديگر محصولات حوزه انرژي گفت: تنوع محصولات پتروشيمي بسيار بالاست و تامين مواد اوليه هزاران كارگاه توليدي و صنايع مختلف كشور از سوي پتروشيمي‌ها انجام مي‌شود.
وي با بيان اين نكته كه در سطح جهاني نيز بالاترين تقاضا مربوط به محصولات پتروشيمي در مقابل ديگر محصولات صنعت انرژي است، اظهار داشت: آينده صنايع نفت و انرژي در صنعت پتروشيمي نهفته است، بنابراين بايد به سمت توسعه هر چه بيشتر اين صنعت حركت كنيم.  دكتر بيگدلي  اضافه كرد: در سالي كه به نام جهش توليد نامگذاري شده است بخش مهمي از اين جهش، مي‌تواند از طريق شركت‌هاي پتروشيمي محقق شود و توجه و نگاه ويژه به اين صنعت از مصاديق بارز اقتصاد مقاومتي است. 


 بررسي مشكلات    مراكز بهره‌برداري منطقه 9 عمليات انتقال گاز

جلسه بررسي مسائل و مشكلات موجود در مراكز بهره‌برداري منطقه 9 عمليات انتقال گاز با حضور مدير، معاونان، روساي ستادي منطقه و روساي مراكز بهره‌برداري به صورت ويديوكنفرانس برگزار شد. مقدم بيگلريان، مدير منطقه با تشكر از زحمات و تلاش كليه همكاران در انجام وظايف محوله در فصل سرد سال، به روساي مراكز بهره‌برداري تاكيد كرد تا بر فعاليت‌هاي اصلي مراكز بهره‌برداري (حريم، ايمن‌سازي خطوط لوله، حفاظت كاتديك و شيرهاي خودكار) تمركز و توجه بيشتري داشته باشند و همچنين با توجه به برگزاري المپياد در حوزه بهره‌برداري خطوط لوله، آمادگي لازم را كسب كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون