• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4871 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ اسفند

مترو تهران جايزه مدل 34000 منابع انساني دريافت كرد

• در پنجمين كنفرانس ملي مديريت منابع انساني شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه موفق به كسب جايزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انساني شد.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه پنجمين كنفرانس ملي مديريت منابع انساني به ميزباني دانشگاه تهران و با حضور معاون رييس‌جمهور و جمعي از مديران برتر كشور در سالن همايش‌هاي دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار و شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه براي اولين‌بار با حضور در اين فرآيند موفق به كسب جايزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انساني «تنديس برنزين استاندارد 34هزار» شد.
اين جايزه بر اساس ارزيابي كه توسط تيم ارزيابي مدل 34000 دانشگاه تهران از تمامي فرآيندهاي منابع انساني و مصاحبه با تعدادي از كاركنان شركت در تاريخ‌هاي 13 و 14 بهمن ماه سال جاري انجام گرفت به شركت اهدا شده است.
لازم به توضيح است در اين فرآيند سازمان‌هاي دولتي، خصوصي و صنايع مختلف كشور شركت داشتند كه در بين اين شركت‌ها، در بخش خصوصي و دولتي، شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران با توجه به تلاش‌هايي كه براي ايجاد سيستم‌هاي به‌روز منابع انساني، وجود و اجراي نظامند فرآيندها در اين حوزه، انجام پژوهش‌هاي با پشتوانه فكرافزار سرمايه انساني و همچنين ايجاد بسترهاي لازم براي رسيدن به سطوح بالاي بلوغ فرآيندهاي منابع انساني در راستاي رشد و توسعه كيفيت زندگي كاري كاركنان و بالا بردن سطح رضايتمندي كاركنان به عنوان يكي از شركت‌هاي برتر و منتخب اين كنفرانس ملي شده و جايزه مدل 34000 مديريت منابع انساني را كسب كرد.
گفتني است اين جايزه در مراسم پاياني پنجمين همايش ملي مديريت منابع انساني كشور به دكتر بابك ناصري معاون سرمايه‌هاي انساني شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه اهدا شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون