• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4876 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ اسفند

خبر

بلاتكليفي  جودوي ايران  ادامه  دارد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون جودو، با توجه به تعليق فدراسيون جودو از سوي فدراسيون جهاني پس از پيگيري‌هاي فدراسيون جودو از طريق دادگاه CAS سرانجام دادگاه حكميت ورزش ۲۶ شهريور ماه تشكيل جلسه داد، بعد از آن جلسه قرار بر اين بود كه پس از يك ماه فرصت كه به طرفين داده شده بود، راي نهايي صادر شود اما بعد از به پايان رسيدن فرصت توافق دوباره به مدت دو ماه و نيم و يك ماه راي دادگاه حكميت ورزش تمديد شد.
درنهايت امروز هشتم اسفند ماه بعد از دو بار تمديد راي دادگاه، ايميل جديدي از سوي دادگاه حكميت ورزش به فدراسيون جودوي كشورمان ارسال شد و در متن اين ايميل اين‌طور آمده است كه راي دادگاه تا دوم مارس(12 اسفند ماه) تمديد شده است.

تختي‌بازي  قاصد‌آبادي  در  اسكواش

به نقل از سايت فدراسيون اسكواش، سميع‌الله قاصدآبادي كه در مسابقات اسكواش رنكينگ بين‌المللي كه در سالن حيدرنيا تهران برگزار مي‌شود به مصاف عليرضا شاملي ديگر ملي‌پوش ايران رفت و زماني كه مچ دست شاملي به ‌شدت آسيب ديده بود و او ضربات طرف دست آسيب ديده خود را نمي‌توانست پاسخ دهد، ضربات وارده به حريف را به سمتي هدايت كرد تا مصدوميت اين بازيكن افزايش پيدا نكند.  شاملي كه مجبور بود براي حفظ رنكينگ بين‌المللي خود تا پايان بازي در زمين بازي حاضر باشد با دست مصدوم خود تا آخرين لحظه بازي كرد. قاصدآبادي حتي در زماني از بازي كه مي‌توانست با پيروزي 11بر صفر، رنكينگ خود را به بهترين شكل افزايش دهد و به رنكينگ ارزشمند شاملي لطمه وارد كند، توپ را راهي اوت كرد. در پي اين اقدام ارزشي، رييس فدراسيون كشورمان در پيامي ضمن تبريك و تشويق سميع‌الله قاصدآبادي با اهداي يك راكت حرفه‌اي كمياب از اين حركت پهلوانانه تقدير كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون