• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4880 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ اسفند

ادامه از صفحه اول

آقاي وزير به گيلان خوش آمديد! 

جناب وزير همان طور كه مستحضر هستيد، كارمندان آموزش و پرورش نيز مانند تمام دستگاه‌هاي اداري طبق پروتكل‌هاي ارايه شده توسط ستاد مديريت و مقابله با كرونا به صورت حضوري در محل خدمت خود حاضر مي‌شوند و ‌اي كاش حالا كه به استان گيلان سفر كرده‌ايد قبل از بازديد از آرامگاه ميرزاكوچك خان حضورا به مدارس روستايي و كوهستاني و محروم اين استان سركشي مي‌كرديد تا براي معلمين دلسوز و هميشه فداكار اين مناطق نيز باعث دلگرمي بوديد. 
 قدر مسلم با اين برنامه كه ما درباره سفر شما خوانديم، شما نه هيچكدام از چالش‌هاي موجود در سيستم آموزشي استان را خواهيد ديد و نه درد و يا مشكلي به گوش شما خواهد رسيد تا درصدد رفع آن باشيد. 
اما انتظار ما از شما و بانيان اين سفر استاني بيش از اين بود. به اميد اقامت و آخر هفته‌اي همراه با آرامش و موفق در استان گيلان!


درباره پيشنهاد تشويقي بورس

انتهاي فروردين ماه با پايان فروش اوراق شاهد تحولاتي در اين بازار خواهيم بود. يك نكته ديگر كه اين روزها برخي از رسانه‌ها به آن مي‌پردازند درخصوص انتقال منابع حقيقي‌ها از بورس براي خريد رمزارزهاست كه به نظر مي‌رسد بيشتر جوسازي دلال‌هاي اين حوزه باشد و بايد گفت با توجه به پيچيده بودن اين موضوع و اينكه كار خطرناكي هم هست كمتر كسي سراغ اين فعاليت مي‌رود ضمن آنكه بانك مركزي نيز اقدامات موثري در اين زمينه آغاز كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون