• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4881 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ اسفند

ويژه

طرح توقف صدور دفترچه‌هاي درماني در فارس

 نشست خبري مدير درمان تامين اجتماعي فارس با محوريت طرح توقف دفترچه‌هاي درماني و نسخه الكترونيك برگزار شد در اين نشست خبري علاوه بر اصحاب رسانه معاون درمان و معاون خريد راهبردي مديريت درمان فارس حضور داشتند و از زير و بم طرح‌هاي جديد تامين اجتماعي سخن گفتند. مشروح پرسش‌ها و پاسخ‌ها جهت استحضار مردم شريف در ادامه خواهد آمد.
 به گزارش واحد روابط عمومي مديريت درمان، دكتر اميري در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران در خصوص اقدامات كلي صورت گرفته در مورد نسخ الكترونيك گفتند: اين طرح در سال 1395 مطرح شده و در سال 1397 كليد خورده است و در كل كشور به صورت استاني در حال اجراست. ضعف‌هاي زيادي در سيستم وجود داشته كه رفته‌رفته مرتفع شده كه در حال حاضر به كمترين ميزان نقص رسيده است. وجود نسخ الكترونيك تاثير بسيار زيادي در نظام سلامت دارد به ‌طوري كه كه پزشك با دسترسي به سيستم الكترونيكي مي‌تواند اطلاعات بسيار مفيدي در مورد بيمار خود داشته باشد. به‌ طور مثال اگر بيمار حساسيت دارويي خاصي داشته باشد، پزشك مي‌تواند به اين اطلاعات دسترسي داشته باشد و اطلاعات مفيدي در زمينه تجويز دارو و تشخيص بيماري و پزشكي ارايه مي‌شود.


حمايت شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه از توليدات داخل

 نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه در حاشيه بازديد از نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه‌ها فرصت خوبي براي شناسايي و تعامل با توليد‌كنندگان داخلي است.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه؛ فرنوش نوبخت افزود: حركت‌هاي بزرگي در بخش مهندسي و عمليات انجام شده است و با تكيه بر تجربه ۲۲ سال بهره‌برداري از مترو و توانايي علمي توانسته‌ايم كارهاي خوبي در كاهش سرفاصله حركت قطارها داشته باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون