• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4881 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ اسفند

وزن‌ دنيا

مجله‌ «وزن دنيا» با نظرسنجي گسترده‌اي درباره انتخاب شاعران برگزيده‌ سده‌ اخير و ۱۰۰شعر از ۱۰۰ شاعر به استقبال نوروز ۱۴۰۰ رفت.
در شماره‌‌ سيزدهم وزن دنيا و در بخش شعر، مي‌توانيم از ۱۰۰شاعر به انتخاب مجله‌ وزن دنيا ۱۰۰ شعر بخوانيم.
در بخش «تعريف و تبصره» اين شماره با تيتر «در آستانه» گزارشي اجمالي به قلم سيدفرزام حسيني خواهيم خواند از تاريخ شعر نو ايران از آنچه در و بر شعر مدرن فارسي تا واپسين سال قرن حاضر گذشته است.
در ادمه‌ پرونده بخش تعريف و تبصره با تيتر «راويان درد مشترك» گفت‌وگوهايي خواهيم خواند درباره‌ بررسي گفتمان‌هاي سياسي و اجتماعي در ۱۰۰ سال شعر ايران، در نشست‌هايي با مقصود فراستخواه، محمدرضا سرگلزايي، شهرام پرستش، شهلا لاهيجي، علي ديني‌تركماني و سروش دباغ.
و در نهايت شاعران برگزيده‌ سده‌ اخير به انتخاب اهالي ادبيات انديشه و هنر را خواهيم داشت، در اين بخش «وزن دنيا» در يك نظرسنجي از ۹۰ تن از اهالي ادبيات، انديشه و هنر خواسته است كه شاعران برگزيده‌ ۱۰۰ سال اخير را با معيارهاي شخصي خودشان انتخاب كنند.
شماره‌ سيزدهم «وزن دنيا»، در ۳۰۸ صفحه و به قيمت ۷۵ هزار تومان در كتاب‌فروشي‌ها و كيوسك‌هاي مطبوعاتي معتبر در دسترس مخاطبان شعر است و علاقه‌مندان مي‌توانند براي آگاهي از مراكز خريد مجله به آدرس اينستاگرام و تلگرام مجله با عنوان @vaznedonya مراجعه، يا از سايت مجله www.vaznedonya.ir كسب آگاهي كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون