• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4882 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ اسفند

آغاز تخريب ساخت‌وسازهاي غيرقانوني در كلاك

تخريب ساخت‌وسازهاي غيرقانوني در كلاك آغاز شد و شش پلاك ثبتي متهم فراري پرونده طبري در لواسان در حال قلع و قمع است، همچنين تخريب‌ها تا تمامي ۶۲ پلاك ادامه دارد. به گزارش خبرگزاري مهر، براساس اعلام روابط عمومي حوزه قضايي بخش لواسانات، تخريب ساخت و سازهاي غيرقانوني در اراضي معروف به كلاك آغاز شد. براساس اين اطلاعيه اراضي مذكور كاربري كشاورزي و باغي دارد و در مكاني خارج از محدوده قانوني شهر و در حوضه آبريز سد لتيان و مشرف به اين سد كه هرگونه ساخت و ساز برابر ضوابط و مقررات ممنوع است، واقع شده است.
روابط عمومي حوزه قضايي لواسانات افزوده است: متاسفانه عده‌اي در اين اراضي با سوءاستفاده و برقراري روابط ناسالم به ساخت و ساز اقدام كرده و با توجه به آراي قطعي ديوان عدالت اداري مبني بر اعاده اراضي به وضع سابق، تخريب و قلع و قمع ساخت و سازها از ديروز آغاز شده و تا تخريب همه پلاك كه ۶۲ مورد است، ادامه دارد.
اين اطلاعيه از استمرار جلسات كميسيون ماده صد شهرداري به منظور ابطال پروانه‌هاي ساخت و ساز در اين پلاك‌هاي ثبتي خبر داد و اعلام كرد: در منطقه كلاك ۶۲ پروانه ساخت و ساز صادر شده است كه با توجه به راي ديوان عالي كشور، شهرداري ملزم به ابطال پروانه‌ها گرديد و آراي كميسيون ماده صد مبني بر تخريب صادر شده است و جلسات كميسيون ماده ۱۰۰ درخصوص تخريب ساخت و سازهاي غيرمجاز ادامه دارد.حوزه قضايي لواسان خاطرنشان كرده: افراد با سوءاستفاده از قدرت و ثروت ساخت و سازهايي مازاد بر صدور پروانه داشته‌اند كه كميسيون ماده ۱۰۰ راي بر تخريب اين ساخت و سازها صادر كرده و ديوان عدالت اداري نيز اين راي را تاييد كرده و در مرحله اول ساخت و سازهاي مازاد تخريب مي‌شود و قطعا اين اقدام تا مرحله‌اي كه اراضي به كاربري كشاورزي برگردد، ادامه دارد.
اطلاعيه حوزه قضايي لواسانات شش پلاكي كه امروز در حال تخريب است را متعلق به حسن نجفي متهم فراري در پرونده طبري عنوان كرد.
بنابر اين گزارش، حسن نجفي متهم رديف دوم پرونده اكبر طبري بود كه با دستگيري متهم اصلي پرونده به خارج از كشور متواري شد و به مشاركت در تشكيل شبكه چند نفري در امر ارتشاء، پرداخت رشوه به اكبر طبري و پرداخت رشوه به غلامرضا منصوري قاضي وقت اجرايي لواسان به مبلغ ۵۰۰ هزار يورو، متهم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون