• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4883 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ اسفند

جريده

شماره سيزدهم «آنگاه» منتشر شد 

شماره سيزدهم مجله آنگاه با موضوع - فوتبال؛ به مثابه مبارزه-  روي سايت اين مجله قرار گرفت و به زودي بر پيشخوان دكه‌ها و كتابفروشي‌ها در دسترس است.
مجله آنگاه به مدير مسوولي و سردبيري آرش تنهايي، معاون سردبيري حسين گنجي و جمع متنوعي از نويسندگان و هنرمندان و شخصيت‌هاي برجسته كشور منتشر شده و اكنون به ايستگاه سيزدهم رسيده است. به دليل شرايط پيش آمده و شيوع بيماري كرونا و از دست رفتن امكان برگزاري رونمايي و ديدار حضوري از طريق سايت مجله به آدرس www.angah.ir مي‌توانيد با ارسال رايگان مجله را خريداري كنيد و به زودي هم از طريق كتابفروشي‌هاي سراسر كشور و دكه‌هاي روزنامه‌فروشي قابل تهيه است.
 روي جلد آنگاه فوتبال؛ با عكسي از عادل فردوسي‌پور همراه است. كسي كه در بيش از يك دهه گذشته شخصيت تاثيرگذار  اتمسفر فوتبالي كشور شده است و گزارش‌هايش و مهم‌تر از آن با برنامه نود توانسته جايگاه ويژه‌اي در ميان طرفداران فوتبال براي خود ايجاد  كند.
در اين شماره آنگاه آثار و گفتاري از ناصر فكوهي، پيمان هوشمندزاده، مهدي يزداني‌خرم، عادل فردوسي‌پور، چيا فوادي، جهانگير كوثري، احسان محمدي، حسين گنجي، تورج صابري وند، راحله اميربهرامي، علي اميررياحي، نادر داودي، جواد عليزاده، رضا معطريان، فرزاد مقدم، ناهيد مولوي، علي وراميني و نويسندگان  ديگر  مي‌خوانيد.

چاپ دوم مجموعه شعر «زولپيدم»

مجموعه شعر «زولپيدم» اثر طيبه شنبه‌زاده به چاپ دوم رسيد.  به گزارش مهر«زولپيدم» تازه‌ترين مجموعه شعر شنبه‌زاده است كه در ابتداي سال جاري توسط انتشارات سمت روشن كلمه چاپ و منتشر شد و پس از گذشت نزديك به ۱۰ ماه به چاپ دوم رسيد. اعتراض در شعر شنبه‌زاده صرفا يك محتواي مشخص نيست بلكه يك ظرف است كه مي‌تواند هر محتوايي را در خود قرار داده و به ديده شك و اعتراض به آن نگاه كند. علاوه بر اينها شنبه‌زاده در مقام مترجم برگردان «عشق ديوانگي و مرگ» اثر آن سكستون، «در شهري كه در آن تو را دوست دارم» اثر لي يونگ لي و كتاب «عشق با كت و شلوار راه راه» نوشته ديان واكوفسكي را هم در كارنامه خود دارد. دومين چاپ مجموعه شعر «زولپيدم» اثر طيبه شنبه‌زاده، با شمارگان ۵۰۰ نسخه، ۱۱۸ صفحه و بهاي ۳۵ هزار تومان توسط انتشارات سمت روشن كلمه  منتشر شد.


تهران در 8 داستان كوتاه

مجموعه‌ داستان «تهران، قلهك، كوچه آفتاب» نوشته محدثه واعظي‌پور توسط نشر عنوان منتشر شد. مجموعه داستان كوتاه «تهران، قلهك، كوچه آفتاب» نوشته محدثه واعظي‌پور به ‌تازگي توسط نشر «عنوان» وارد بازار شده است. اين ‌كتاب يكي از عناوين مجموعه «نقره‌فام» است كه زيرنظر فرهاد قائميان منتشر مي‌شود. محدثه واعظي‌پور نويسنده اين‌ كتاب، خبرنگار و روزنامه‌نگار است كه كار خود را از سال ۷۹ در رسانه‌هاي سينمايي آغاز كرد. او همكاري با مجلاتي چون فيلم، فيلم‌نگار و روزنامه‌هايي چون اعتماد، بهار، همشهري، ايران و... را در كارنامه دارد. مجموعه‌ داستان «تهران، قلهك، كوچه آفتاب» دربرگيرنده ۸ داستان كوتاه با عناوين «بام تهران»، «بهجت‌آباد»، «بزرگراه همت»، «خيابان بهار»، «قلهك»، «ميدان خراسان»، «ميدان فردوسي» و «ميرداماد» است كه موضوعات تهران، عشق و فقدان خط واصل آنها هستند. اين ‌كتاب با ۶۸ صفحه و قيمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون