• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4889 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند

خبر

ونمايي از شهر موشكي جديد نيروي دريايي سپاه

آيين رونمايي از شهر موشكي جديد نيروي دريايي سپاه و الحاق تجهيزات موشكي به اين نيرو با حضور سرلشكر سلامي برگزار شد. به گزارش سپاه‌نيوز، آيين رونمايي از شهر موشكي جديد نيروي دريايي سپاه و الحاق تجهيزات موشكي به اين نيرو صبح ديروز (25 اسفند) با حضور سردار سرلشكر پاسدار حسين سلامي فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار سرتيپ پاسدار عليرضا تنگسيري فرمانده نيروي دريايي سپاه و جمعي از فرماندهان و مسوولان عاليرتبه نيروهاي مسلح برگزار شد. در شهر موشكي نيروي دريايي سپاه انبوهي از سامانه‌ها و موشك‌هاي كروز و بالستيك با بردهاي متنوع به نمايش درآمد. همچنين در آيين الحاق تجهيزات موشكي به نيروي دريايي سپاه، سامانه‌ها و تجهيزات موشكي با قابليت‌ها و ويژگي‌هاي عملياتي جديد اعم از شليك دقيق از عمق و محل‌هاي پدافند غيرعامل، پرتاب مين در بردهاي مختلف، شليك 360 درجه، شليك در حال حركت، قدرت مقابله با جنگ الكترونيك و افزايش برد و توان تخريب به سازمان رزم  نيروي دريايي سپاه  اضافه شد.


افشاگري روزنامه‌نگار اصولگرا عليه رييس اصولگراي مركز پژوهش‌ها

يك فعال رسانه‌اي نوشت: «مركز پژوهش‌هاي مجلس يازدهم به رياست علي زاكاني با اينكه حداكثر ۲۴۸ پست سازماني دارد در چندماه اخير به ۶۰۰ نفر حقوق ثابت داده است.» محمد مهاجري، فعال رسانه‌اي اصولگرا ديروز در رشته توييتي نوشت: «جناب آقاي قاليباف! مركز پژوهش‌هاي مجلس يازدهم به رياست آقاي علي زاكاني با اينكه حداكثر ۲۴۸ پست سازماني دارد در چندماه اخير به ۶۰۰ نفرحقوق ثابت و به افراد متعددي بابت پروژه‌هاي مثلا تحقيقاتي پول داده و ميلياردها تومان سرمايه ملت بر باد رفته. يكي از نتايج اين همه ريخت و پاش براي پژوهش همين قانون بودجه ۱۴۰۰ شماست كه با ۱۲۰ ايراد از شوراي نگهبان برگشت خورده. مراتب به عرض رسيد تا اگر عيسي شريفي ديگري درست شد، نگوييد بي‌خبر بودم.»


ميرسليم در بيمارستان بستري شد

سيدمصطفي ميرسليم در بيمارستان بستري شد. به گزارش ايسنا، سيدمصطفي ميرسليم نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون اصل ۹۰ به دليل ابتلا به كرونا در روزهاي اخير به قرنطينه خانگي رفته بود و با تشديد علائم بيماري  و با  دستور  پزشكان در  بيمارستان بستري  شد.


افزايش ۴ هزار شعبه اخذ راي الكترونيكي در انتخابات شوراها

رييس هيات مركزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي گفت: علاوه بر ۶ هزار شعبه كلانشهرها، در مناطقي كه از نظر ستاد ملي مقابله با كرونا وضعيت قرمز دارند، در چهار هزار شعبه ديگر انتخابات الكترونيكي برگزار مي‌شود. به گزارش ايرنا، سيدحميدرضا كاظمي گفت: در جلسه امروز اعضاي هيات مركزي نظارت بر انتخابات مقرر شد در چهار هزار شعبه در مراكز استان‌هاي پرجمعيتي كه از نظر ستاد كرونا وضعيت قرمز دارند، علاوه بر ۶ هزار شعبه كلانشهرها دستگاه‌هاي  اخد  راي  الكترونيكي  مستقر  شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون