• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4890 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند

تشكر مدير حوزه‌هاي علميه از همراه اول

مديرعامل همراه اول پس از بهره‌برداري رسمي از سايت 5G استان قم به ديدار مدير حوزه‌هاي علميه رفت. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، روز سه‌شنبه 26 اسفند 1399 در روز بهره‌برداري از سايت 5G همراه اول در استان قم كه با حضور مسوولان ارشد استان، مديران ارشد شركت ارتباطات سيار ايران و مخابرات ايران برگزار شد، مهدي اخوان‌بهابادي مديرعامل همراه اول پس از افتتاح رسمي به دفتر آيت‌الله عليرضا اعرافي مدير حوزه‌هاي علميه رفت و به گفت‌وگو با وي پرداخت.
در اين ديدار اخوان‌بهابادي مروري بر فعاليت‌ها و اقدامات جهادي همراه اول در ايام شيوع كرونا كه حجم مصرف مردم در حوزه‌هاي ارتباطي را رشد داد و همچنين نگاه توسعه‌محور بر اين اپراتور داشت. مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران از فناوري 5G به عنوان مسيري براي توسعه حوزه محتوا در كشور ياد كرد و از پتانسيل موجود در حوزه‌هاي علميه به عنوان راهكاري براي غني‌سازي اين بخش از فضاي رسانه‌اي و ارتباطي گفت. در ادامه، آيت‌الله عليرضا اعرافي، مدير حوزه‌هاي علميه ضمن تقدير و تشكر از خدمات همراه اول و نگاه ويژه اين اپراتور به امر توسعه فناوري اظهار كرد: انقلاب اسلامي موتور پيشران كشور در عرصه علم و فناوري و ايجاد زيرساخت‌هاي حياتي شد كه ثمرات آن را امروز شاهد هستيم. وي با اشاره به اينكه حوزه‌هاي علميه به مقوله فناوري از بُعد ابزار و سوژه پرداخته‌اند، نيم نگاهي به اقدامات انجام شده توسط حوزه در ايام كرونا داشت و عنوان كرد: درصد قابل توجهي از آموزش‌ها را به فضاي مجازي برديم و پوشش خوبي در اين عرصه داشتيم. مدير حوزه‌هاي علميه اشاره‌اي به برنامه‌ريزي‌هاي كلان اين نهاد براي به خدمت درآوردن فناوري‌هايي نظير هوش مصنوعي در مسير علمي داشت و اظهار كرد: فرصت‌شناسي هوشمندانه و تحليل دقيق فرصت‌ها و تهديدات پيش روي اين حركت، مهم‌ترين گام در سير تحول ابزارهاي توليد علوم اسلامي است.


افتتاح طرح‌هاي جاده‌اي فارس با اعتبار ۱۴۰۰ ميليارد تومان

 استاندار فارس، ارزش پروژه‌هاي راه و شهرسازي استان كه دوشنبه با حضور وزير راه و شهرسازي افتتاح و كلنگ‌زني شد را افزون بر يك هزار و ۴۰۰ ميليارد تومان عنوان كرد. 
به گزارش ايرنا، عنايت‌الله رحيمي دوشنبه در آيين افتتاح و آغاز عمليات اجرايي پروژه‌هاي عمراني شهر جديد صدرا افزود: امروز ميزبان وزير راه و شهرسازي بوديم و پروژه‌هاي زيادي در نخستين روز ماه شعبان از جمله چند بزرگراه و بخشي از كمربندي شمال شرق شيراز به طول ۱۴ كيلومتر افتتاح شد. استاندار فارس گفت: جاده شيراز به صدرا به نام سردار سليماني به طول هفت كيلومتر و با ۲۵۰ ميليارد تومان اعتبار به بهره‌برداري رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون