• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4892 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۱۴ فروردين

سفر به شاهنامه

فراخوان نخستين جشنواره «سفر به شاهنامه» با هدف آشنايي با شخصيت‌ها و داستان‌هاي «شاهنامه» ويژه كودكان و نوجوانان منتشر شد. در متن اين فراخوان كه با هدف آشنايي با شخصيت‌ها و داستان‌هاي شاهنامه، لمس دنياي شاهنامه و همراه شدن خلاقانه كودكان و نوجوانان در داستان‌هايي كه مي‌توانند مفاهيم ارزشمندي را در پي داشته باشند، توسط باشگاه شاهنامه‌پژوهان، باشگاه نقالان، پويش فردوسي، نوروز، انجمن شاهنامه‌خواني و شاهنامه‌پژوهي دانشجويان ايران (اشا) و انجمن شاهنامه بابل (سروسهي) با همكاري نشر باد برگزار مي‌شود، عنوان شده است: تاكنون به شاهنامه سفر كرده‌اي؟ مي‌داني شاهنامه سرزميني پر از شگفتي است كه مي‌تواند درس‌هاي بزرگي داشته باشد؟ مي‌داني در سفر است كه به پختگي مي‌رسي و بسيار مي‌آموزي؟ آن هم سفري از جنس شاهنامه؟ دوست داري سفر به شاهنامه را آغاز كني و از نزديك رستم، تهمينه، سهراب، گردآفريد، سياوش، جمشيد، ايرج و ... را ببيني؟ پس به دنياي شاهنامه سفر كن، براي ما از تجربيات خود بگو و هر آنچه ديده‌اي براي‌مان به تصوير بكش. اگر رستم، رخش، گردآفريد، تهمينه و... را ديدي آنها را با نقاشي خود ماندگار كن. 
 علاقه‌مندان تا پايان فروردين ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به ايميل جشنواره به نشاني shahnameh_pajohan@yahoo.com ارسال كنند. داوري آثار ارديبهشت ۱۴۰۰ و نمايش و انتشار آثار برگزيده در ارديبهشت ۱۴۰۰ در تارنماي باشگاه شاهنامه‌پژوهان‌، تارنماي باشگاه نقالان و ديگر رسانه‌ها خواهد بود.
 علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر جهت شركت در جشنواره و اخبار آن مي‌توانند به آدرس www.bnaghal.irwww.nowruzmedia.ir و Www.shahnamehpajohan.ir مراجعه كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون