• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4900 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

ويژه

پخش ويژه‌برنامه «مهنا» در استقبال از ماه مبارك رمضان

همراه اول با تكيه بر تجارب موفق پيشين خود، ويژه برنامه دو قسمتي «مهنا» را در استقبال از ماه مبارك رمضان پخش مي‌كند. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، با نزديك شدن ماه مهماني خدا، ويژه برنامه استقبال از ماه مبارك رمضان با عنوان «مهنّا» از طريق روبيكا پخش مي‌شود. ويژه برنامه «مهنّا» كه اقدامي در راستاي آماده‌سازي مردم براي ورود به ماه مبارك رمضان جهت بهره‌برداري حداكثري از فيوضات رمضان الكريم است، توسط تيمي متمركز و متخصص از همراه اول و روبيكا در كربلاي معلي ضبط شده است.مهنّا كه به‌معناي «گوارا» است روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاري (۲۳ و ۲۴ فروردين) راس ساعت ۲۱ با اجراي مژده لواساني، روايتگري حامد عسكري، مداحي حميد عليمي و همچنين سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين علي سرلك از طريق روبيكا براي تمامي ايرانيان پخش مي‌شود. همراه اول با در اختيار قرار دادن ظرفيت‌هاي لازم زيرساختي و ارتباطي به سوپر اپ روبيكا، تمام سعي خود را براي ايجاد فرصتي مناسب و درخور ايام ماه مبارك رمضان و غني‌سازي محتواي فضاي ديجيتال كشور انجام مي‌دهد تا مردم در دوران خانه‌نشيني و حفظ پروتكل‌هاي بهداشتي، با كمترين دغدغه بتوانند تك تك لحظات معنوي اين ماه را همراهي كنند.لازم به ذكر است، همراه اول همزمان با شيوع كرونا در كشور ضمن تقويت و توسعه زيرساخت‌هاي ارتباطي، در رويدادهاي خاص و با تكيه بر بسترهاي خود گام‌هاي مهمي در عرصه محتواي ديجيتال برداشت كه نظير آن را در ماه محرم سال گذشته و عزاداراي سيد و سالار شهيدان شاهد بوديم؛ همراه اول با همكاري پيام‌رسان بومي روبيكا امكان ويژه‌اي را براي هيات‌هاي مذهبي سراسر كشور فراهم آورد كه برگزاري مراسم‌ عزاداري را در دوران محدوديت‌هاي ناشي از شيوع ويروس كرونا، تسهيل كرد.


بررسي ۷۱ شاخص در ارزيابي عملكرد شركت توزيع برق مازندران

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران از بررسي ۷۱ شاخص در ارزيابي عملكردي امورهاي شركت توزيع برق اين استان خبر داد. در جلسه بررسي شاخص‌هاي عملكردي سال ٩٩ و تبيين اهداف سال ١۴٠٠ شركت توزيع برق مازندران مديرعامل شركت توزيع برق مازندران ضمن تاكيد تحقق شعار سال (توليد، پشتيباني‌ها، مانع‌زدايي‌ها) اظهاركرد: استفاده از افراد فعال؛ نخبه و پويا؛ اقدام و عمل مضاعف و توجه به برنامه محوري مي‌تواند نقش بسزايي در رسيدن به اهداف شركت توزيع برق مازندران در سال جاري داشته باشد. وي با اشاره به شاخص‌هاي اين شركت در سال ١۴٠٠، خاطرنشان كرد: پيگيري و حل مشكلات به صورت ريشه‌اي فقط با برنامه‌ريزي روزانه از ابتداي سال امكان‌پذير است.


سياست شركت آبفا جيره‌بندي آب شرب در اصفهان نيست

معاون بهره‌برداري و توسعه آب شركت آبفا استان اصفهان گفت: سياست شركت آبفا استان اصفهان جيره‌بندي آب نبوده است و اين امر در صورت مديريت مصرف تحقق مي‌يابد. ناصر اكبري در خصوص خبرهاي منتشره مبني بر احتمال جيره‌بندي آب در اصفهان اظهار كرد: متاسفانه بارش‌ها در شرايط نرمالي قرار ندارد و با توجه به اينكه بارش‌ها 33 درصد كمتر از حد معمول بوده، اكنون ذخيره سد زاينده‌رود به كمترين حد خود رسيده است. وي افزود: در اين شرايط نيازمند اقدامات فني، توسعه زيرساخت‌ها و تكميل سامانه اضطراري آبرساني هستيم.  وي در عين حال بر مديريت مصرف آب توسط مردم تاكيد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون