• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4900 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

آينده ساختني است

فراخوان بيست‌وسومين جشنواره بين‌المللي قصه‌گويي كانون با شعار «آينده ساختني است» و با محورهاي موضوعي اميدها و آرزوها، شادي‌ها و غم‌ها و ايثار و از خودگذشتگي (جهاد و مقاومت در عرصه‌هاي مختلف زندگي) 
منتشر شد.
اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل كانون درباره اين همايش مي‌گويد: «بر اساس فراخوان منتشرشده، بيست‌وسومين جشنواره بين‌المللي قصه‌گويي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به دليل شيوع كرونا، به صورت مجازي برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌هاي مختلف مي‌توانند با مراجعه به پايگاه جشنواره به نشاني
 www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام كنند. در جشنواره بيست‌وسوم، دو بخش جديد با نام‌هاي «قصه‌گوي برتر» و «پادكست» به جشنواره اضافه شده است. قصه‌گوي برتر، رقابت حرفه‌اي‌هاي حوزه‌ قصه‌گويي است و با شكل و شمايلي متفاوت از ساير بخش‌هاي جشنواره بين‌المللي قصه‌گويي است كه در آن تنها افرادي مي‌توانند شركت كنند كه بر اساس جدول امتيازات مشخص‌شده، امتياز لازم را در حوزه‌هاي مختلف به دست بياورند.
بر اين اساس، فرآيند اجرايي جشنواره از ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ آغاز شده و مرحله پاياني آن در آذر امسال و هم‌زمان با شب يلدا برگزار خواهد شد». 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون