• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4909 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

ثبت نام واكسن كرونا كوو ايران بركت در آي‌گپ

پلتفرم آي‌گپ به عنوان يكي از بسترهاي ثبت نام از متقاضيان فاز 3 مطالعات باليني واكسن كرونا كوو ايران بركت معرفي شد. به گزارش روابط عمومي آي‌گپ با توجه به اينكه در مرحله نخست، اثربخشي واكسن كوو ايران بركت روي افراد دريافت‌كننده 5 ميكروگرم بيش از 90 درصد بوده است، ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) از آغاز فاز دوم و سوم غربالگري واكسن كوو ايران بركت خبر داد. بر اين اساس يكي از راه‌هاي ثبت نام و غربالگري اين واكسن در آي‌گپ است و علاقه‌مندان مي‌توانند علاوه بر نسخه اندرويد و آي‌او‌اس از طريق نسخه وب آي‌گپ نيز اقدام به ثبت نام كنند همچنين كد ملي كاربران جهت احراز هويت الزامي است. اين در حالي است كه جامعه آماري 20 هزار نفري در اين فاز از طريق آي‌گپ ثبت نام مي‌شوند.
نحوه ثبت نام واكسن كوو ايران بركت
داوطلبان براي ثبت نام كافي است وارد پلتفرم آي‌گپ شده سپس به بخش آيلند مراجعه و وارد سرويس مربوط به واكسن كوو ايران بركت شوند. پس از تاييد توافقنامه در مرحله بعدي ‌بايد اطلاعات خود را وارد كنند. در اين مرحله نياز است تا تمام موارد خواسته شده شامل اطلاعات فردي و پزشكي را به درستي تكميل كنند. برخي از سوالات به صورت چند گزينه‌اي و برخي ديگر تشريحي هستند. پس از ثبت تمامي اطلاعات كد پيگيري براي هر كاربر در آي‌گپ ارسال مي‌شود.
شرايط داوطلبان
 براي حضور در آزمايش باليني
عدم بارداري و تعهد به عدم بارداري در 2 ماه پس از دريافت دوز دوم
عدم حضور در ساير مطالعات باليني شركت‌هاي توليد‌كننده واكسن
محدوده سني 18 تا 75 سال
داوطلبان ثبت نام شده در صورتي كه براي غربالگري مورد تاييد قرار بگيرند، زمان مراجعه به آزمايشگاه به همراه نام مركز درماني جهت انجام تست‌هاي باليني مشخص و براي داوطلب از طريق آي‌گپ ارسال خواهد شد. پس از انجام تست‌هاي فوق طي يك سال تمام علايم باليني داوطلب چك خواهد شد تا از نتايج عملكرد واكسن اطمينان حاصل شود. در پايان اگر تا به حال نسبت به نصب پلتفرم آي‌گپ اقدام نكرده‌ايد مي‌توانيد از طريق استور‌هاي ايراني يا شماره‌گيري #10*4030* اقدام كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون