• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4910 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۴ ارديبهشت

گالري‌گردي در تهرانِ قرمز

بازديد با تعيين وقت قبلي امكان‌پذير است

 با اعلام وضعيت قرمز از همان روزهاي آغازين سال ۱۴۰۰ و افزايش شمار مبتلايان باز هم سايه سنگين تعطيلي و كسادي بر بسياري مشاغل افكنده شد. حال اما با پايان زمان اعلام شده براي محدوديت‌هاي فعاليت برخي مشاغل هنري همانند گالري‌ها، اگرچه هنوز هم شمار مبتلايان بالا و بسياري از شهرها همچنان قرمز است اما برخي گالري‌ها فعاليت‌شان را به صورت حضوري از سر گرفته‌اند. البته برخي گالري‌ها نيز همچنان در فضاي مجازي فعاليت مي‌كنند يا تعطيل هستند.
در همين راستا، اين گزارش ايسنا مروري دارد بر برخي نمايشگاه‌هايي كه به صورت مجازي و حضوري در اين روزها در حال برگزاري هستند.

گالري «آرتيبيشن» از روز جمعه(سوم ارديبهشت) تا تاريخ ۱۲ ارديبهشت ميزبان آثار برخي هنرمندان آبرنگ‌كار جلفاست. در اين نمايشگاه آثاري از هنرمندان ارمني آبرنگ‌كاري چون وازگن آوانسيان، سيمون آيوازيان، گئورك بوغوسيان، سمبات دركيورغيان، ميشا شهبازيان، كلنل منوچهر صرام، يرواند نهاپتيان، نهاپت نهاپتيان، آواك هايراپتيان و هاكوپ وارتانيان به نمايش گذاشته شده است.
بازديد از اين نمايشگاه با هماهنگي قبلي امكان‌پذير است و علاقه‌مندان مي‌توانند با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي براي بازديد از اين نمايشگاه به آدرس خيابان شريعتي، پايين‌تر از حسينيه ارشاد، گل‌نبي (غرب)، ميدان احمدي‌روشن(كتابي)، خيابان ساساني‌پور، خيابان دريا(قندي)، پلاك ۶، گالري آرتيبيشن مراجعه كنند. 
همچنين نمايشگاه براي افرادي كه در قرنطينه به سر مي‌برند به صورت آنلاين داير خواهد شد. همچنين گالري «شيرين» روز جمعه(سوم ارديبهشت ماه) ميزبان دو نمايشگاه هنري است. بر اين اساس نمايشگاه انفرادي نقاشي محمد طباطبايي با عنوان «زمان گمشده» و نمايشگاه انفرادي نقاشي حسين زينال‌پور با عنوان «هفت‌سنگ» از ۳ تا ۱۵ ارديبهشت در اين گالري برپاست. 
بازديد از نمايشگاه‌ها فقط با تعيين وقت قبلي امكان‌پذير است. ساعات بازديد نيز جمعه‌ها از ۱۶ تا ۲۰ و شنبه تا پنجشنبه ۱۱ تا ۱۹ اعلام شده است. گالري دوشنبه‌ها تعطيل است. گالري «اُ» نيز در اين روزها ميزبان دو نمايشگاه هنري است. بر اين اساس نمايشگاه انفرادي «هم از زمين، هم از زمون» با آثاري از عبدالرضا امين‌لاري و نمايشگاه «دلبر» با آثاري از زهرا شاه‌چراغي تا 7 ارديبهشت در اين گالري برگزار هستند.  امكان بازديد از اين نمايشگاه با هماهنگي قبلي از يكشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۰ و روزهاي جمعه ۱۶ تا ۲۱ فراهم شده است. گالري روزهاي شنبه تعطيل است.گالري اُ در خيابان كريم‌خان، خيابان سنايي، خيابان شاهين (خدري)، پلاك ۱۸ واقع شده است.گالري «پروژه‌هاي آران» نيز تا ۱۷ ارديبهشت ماه ميزبان نمايشگاه «چرخ بيكران» با آثاري از حديث فخر است. امكان بازديد از اين نمايشگاه هر روز از ساعت ۱۳ تا ۱۸ فراهم شده است. گالري روزهاي شنبه‌ و يكشنبه تعطيل است. گالري پروژه‌هاي آران در تهران، خيابان نوفل لوشاتو كوچه لولاگر پلاك واقع شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون