• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4919 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

ويژه

افزايش سرمايه بانك رفاه توسعه فعاليت‌ها را هموارتر مي‌كند

مديرعامل بانك رفاه كارگران گفت: افزايش سرمايه در مجمع عمومي فوق‌العاده صاحبان سهام، رويداد بزرگ و بي‌نظيري بود كه مسير تحول و توسعه فعاليت‌هاي اين بانك را هموارتر خواهد كرد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، اسماعيل لله‌گاني در جلسه شوراي اطلاع‌رساني بانك با بيان اين مطلب افزود: يكي از مهم‌ترين مسائل مربوط به فعاليت‌هاي بانك رفاه كارگران، افزايش سرمايه است كه با مساعدت و همكاري هيات امناء، مديرعامل و هيات‌مديره سازمان تامين اجتماعي اين فرآيند به پايان رسيده است كه جاي تقدير و تشكر دارد.او ادامه داد: با تاييد مجمع عمومي، ميزان سرمايه بانك از 23 هزار ميليارد ريال به بيش از 192 هزار ميليارد ريال افزايش يافت كه با اين افزايش، تحولات بزرگي در خدمات‌دهي به مشتريان و ذي‌نفعان اتفاق خواهد افتاد.


توزيع 6 هزار بسته بهداشتي ميان مددجويان بهزيستي

به همت بانك رفاه كارگران و در راستاي ايفاي نقش موثر در حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي در شرايط ويژه ناشي از شيوع ويروس كرونا، تعداد 6 هزار بسته بهداشتي و ضدعفوني‌كننده در بين مددجويان تحت پوشش سازمان بهزيستي كشور توزيع شد. با حضور معاونت كمك‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي و تقدير و تشكر از مديرعامل و مجموعه اين بانك، بسته‌هاي بهداشتي و ضدعفوني‌كننده با هدف ياري‌رساني به محرومان جامعه، تهيه، بسته‌بندي و جهت توزيع در بين مددجويان تحت پوشش، دراختيار سازمان مذكور قرار گرفت.


برداشت تجمعي اقساط خدمتي نوين از بانك رفاه كارگران

 بانك رفاه كارگران در راستاي تكميل و ارتقاي خدمات الكترونيكي خود از چندي پيش نسبت به ارايه خدمت برداشت تجمعي اقساط اقدام كرده است. يكي از موضوعاتي كه نظام بانكداري با آن چالش جدي دارد، موضوع دريافت خدمات مشتريان به صورت حضوري است. سيستم بانكي كشور براي خدمت‌رساني غيرحضوري به افراد از مكانيسم‌هاي مختلفي استفاده كرده است. بانك رفاه كارگران نيز در راستاي تكميل و ارتقاي خدمات الكترونيكي خود از چندي پيش نسبت به ارايه خدمت برداشت تجمعي اقساط اقدام كرده است. از اهداف اين خدمت مي‌توان به فراهم كردن خريد اقساطي براي مستمري‌بگيران و رونق كسب و كارها و حمايت از توليد داخل اشاره كرد. به گفته بسياري از كارشناسان، خدمت برداشت تجمعي اقساط به عنوان يكي از خدمات متمايز و منحصربه‌فرد جهت رفاه حال بيشتر مشتريان، طراحي و اجرايي شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون