• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4927 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت

اعلام تاريخ عرضه قسمت جديد سريال «فرندز»

سامانه نمايش آنلاين «HBO Max» تاريخ عرضه قسمت ويژه از سريال محبوب «فرندز» را اعلام كرد. به گزارش ايسنا به نقل از ورايتي، قسمت ويژه سريال «فرندز» (دوستان) از تاريخ ۲۷ مه‌ (۶ خرداد ماه) از سوي سامانه نمايش آنلاين «HBO Max» در حالي عرضه خواهد شد كه فيلمبرداري اين قسمت چندين بار به دليل شيوع ويروس كرونا با وقفه مواجه شده بود. اين قسمت قرار بود در سال ۲۰۲۰ فيلمبرداري شود اما در نهايت ساخت آن در ماه آوريل سال جاري ميلادي در استويد «Stage ۲۴» كمپاني وارنر كليد خورد و در آن بازيگران اصلي اين سريال محبوب شامل «جنيفر آنيستون»، «كورتني كاكس»، «ليسا كودرو»، «مت له بلانك»، «متيو پري» و «ديويد شويمر» در نقش‌هاي اصلي خود بار ديگر بازي كرده‌اند. منابع نزديك به اين پروژه سال گذشته فاش كردند هريك از بازيگران اصلي اين مجموعه براي حضور در اين تك‌قسمت ويژه دستمزد حداقل ۲،۵ ميليون دلاري دريافت كرده‌اند.  «ديويد بكهام»، «جاستين بيبر»، «ليدي گاگا»، «جيمز كوردن» و «ريس ويترسپون» از جمله بازيگران ميهمان سرشناس اين قسمت ويژه از مجموعه «فرندز» هستند. سريال «فرندز» (دوستان) پيش از اين در ۱۰ فصل و به مدت ۱۰ سال (از ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴) از شبكه NBC پخش مي‌شد. اين مجموعه كه توسط «مارتا كافمن» و «ديويد كرين» ساخته شده است، يك «سيتكام» يا «كمدي موقعيت» محسوب مي‌شود و شخصيت‌هاي اصلي سريال در مكان‌هاي عادي مانند خانه يا محل كار حضور دارند و فعاليت روزانه آنها با ديالوگ‌ها و حركات خنده‌دار همراه است. اين سريال در مجموع نامزد ۶۲ جايزه امي شده و همواره در فهرست محبوب‌ترين سريال‌هاي تلويزيوني جهان قرار دارد.
كارگردان «انگل» انيميشن مي‌سازد
در كنار همه پروژه‌هاي مختلفي كه بونگ جون هو در حال كار روي آنهاست، او ساخت يك انيميشن كامپپوتري به زبان كره‌اي را هم جلو مي‌برد. به گزارش مهر به نقل از ورايتي، بونگ جون هو كارگردان كره‌اي برنده جايزه اسكار براي فيلم «انگل» اعلام كرد در حال كار براي ساخت فيلمي انيميشني درباره انسان‌ها و موجودات ساكن در درياهاي عميق است. كارگردان سرشناس كره‌اي اعلام كرد از سال ۲۰۱۸ مشغول همكاري با كمپاني كره‌اي 
«4th Creative Party» براي نوشتن فيلمنامه اين انيميشن بوده است. اين فيلمنامه در ماه ژانويه كامل شده است. بونگ در عين حال مشغول نوشتن فيلمنامه‌اي براي يك فيلم انگليسي‌زبان است كه به تازگي روشن شده با همكاري بريتانيا و امريكا ساخته مي‌شود. اين فيلم اولين فيلمي خواهد بود كه پس از «انگل» بونگ جون هو روي صندلي كارگرداني‌اش مي‌نشيند. بونگ امسال يك فعاليت مهم ديگري هم دارد و آن حضورش به عنوان رييس هيات داوران بخش رقابتي جشنواره فيلم ونيز است كه اواخر آگوست و اوايل سپتامبر (مرداد) برگزار مي‌شود. كمپاني كره‌اي كه بونگ براي توليد اولين انيميشن خود با آن همكاري مي‌كند توليد‌كننده فيلم‌هاي قبلي بونگ يعني «برف روب»، «او كجا» و «مادر» هم بوده است. اين كمپاني توليد «خدمتكار» و «سوخت رسان» پارك جان-ووك را هم برعهده داشت. در عين حال بونگ در حال كار براي توليد سريال «انگل» براي شبكه اچ‌بي‌او هم هست و علاوه بر آن به عنوان تهيه‌كننده درامي درباره مهاجران با عنوان «مه دريا» قرار است كار كند. مت پالمر كه كارگردان «كاليبر» بود نويسندگي و كارگرداني «مه دريا» را برعهده دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون