• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4965 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۹ تير

ويژه

مصرف آب در استان بوشهر ۲۸ درصد بالاتر از ميانگين كشوري است

عبدالحميد حمزه‌پور با بيان اينكه بيش از ۸۵ درصد منابع تامين آب آشاميدني استان بوشهر در ۲ استان كهگيلويه و بويراحمد و فارس قرار دارد، گفت: ۱۵ درصد منابع آب آشاميدني استان بوشهر از طريق چاه‌ها و آب‌شيرين‌كن‌ها توليد و تامين مي‌شود. مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان بوشهر با بيان اينكه تنها راه گذر از وضعيت بحران كم آبي مديريت مصرف آب است، تاكيد كرد: شركت آب و فاضلاب تنها مسوول تامين‌كننده مردم در شهرها و روستاهاست و هيچ مسووليتي براي تامين آب دام و اراضي كشاورزي، خانه باغ و باغ ويلا ندارد. او با بيان اينكه بدون هيچ اغماض انشعاب آب غيرمجاز، خانه باغ و باغ ويلا قطع مي‌شود، گفت: اين مهم در اولويت برنامه‌هاي شركت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار گرفته و تاكنون بخش عمده‌اي از انشعاب آب غيرمجاز قطع يا ساماندهي شده است. مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان بوشهر از افزايش مصرف آب در استان خبر داد و افزود: بر اساس آخرين ارزيابي‌هاي صورت گرفته مصرف آب مشتركان اين استان ۲۸ درصد بالاتر از ميانگين كشوري است كه در صورت تداوم اين روند نسبت به خدشه در تامين آب پايدار مشتركان هشدار داده مي‌شود .


آمادگي امضاي تفاهمنامه با مركز توسعه حل اختلاف كل كشور

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، علي عبداله‌پور عصر روز دوشنبه ۷ تيرماه ۱۴۰۰ با سرپرست و قاضي اجراي احكام و معاون فرهنگي مجتمع حل اختلاف استان تهران شعبه ۳۲ و معاون مدير روابط‌عمومي مركز توسعه حل اختلاف كشور ديدار كرد. وي در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره دكتر آيت‌الله بهشتي و تبريك هفته قوه قضاييه به مهمانان و تمامي تلاشگران اين عرصه، گفت: بهره‌برداري از مترو يك كار بسيار فني و هم يك خدمت اجتماعي به شمار مي‌رود. ما مفتخر هستيم كه روزانه با جابه‌جايي انبوهي از مسافران نقشي در رفاه و آسايش شهروندان داشته باشيم.
وي تصريح كرد: قطعا هر كاري كه با اجتماع سروكار دارد ممكن است دچار مشكلات حقوقي و قضايي شود و ما اميدواريم تا با ياري و همكاري شما بتوانيم با آموزش صحيح از بروز برخي از اين مسائل جلوگيري به عمل آوريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون