• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4993 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۴ مرداد

خسارت سيل كرمان به دليل دخل و تصرف در حريم رودخانه‌ها

مديركل مديريت بحران استان كرمان گفت: سيل و توفان تيرماه ۴۶۰ ميليارد تومان خسارت به بخش كشاورزي و زيربنايي استان كرمان وارد كرد و اكثر خسارت‌هاي سيل به دليل دخل و تصرف در حريم رودخانه‌ها بوده است.
مجيد سعيدي پيش از ظهر ديروز ۱۳ مردادماه در جلسه ستاد مديريت بحران استان كرمان اظهار كرد: در چهار ماهه نخست امسال ۳۹ حادثه طبيعي در استان كرمان رخ داده كه در تيرماه سيل و توفان ۱۱ شهرستان استان را درگير كرد. علاوه بر خسارت‌هاي ناشي از سيل و توفان اخير، سرمازدگي در فروردين‌ماه نيز به محصولات كشاورزي شهرستان‌هاي مختلف خسارت‌هاي سنگين وارد كرد.
سعيدي تصريح كرد: در سيل تيرماه امسال در شهرستان‌هاي بافت، بردسير، زرند و كرمان خسارت‌هاي بيشتري را شاهد بوديم و پنج نفر جان خود را در شهرستان بافت از دست دادند. در سيل اخير ادارات راهداري شمال و جنوب استان كرمان بيش از ۱۷۰۰ كيلومتر راه‌هاي آسيب ديده را ترميم و بازگشايي كردند كه راهداري تنها دو دستگاه بيل مكانيكي دارد و در زمان بحران با كمك ساير دستگاه‌ها كار را انجام داديم زيرا نمي‌شود استان را معطل كرد.
مديركل مديريت بحران استان كرمان در ادامه اظهار كرد: فرمانداران مسوول ستاد بحران شهرستان هستند و نبايد در زمان بروز حوادث صرفا منتظر اقدام استان باشند و بايد از ظرفيت‌ها استفاده و خودشان كار را دنبال كنند. سيل و توفان تيرماه ۴۶۰ ميليارد تومان خسارت به بخش كشاورزي و زيربنايي استان كرمان وارد كرد و اكثر خسارت‌هاي سيل به دليل دخل و تصرف در حريم رودخانه‌ها بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون