• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5000 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۳ مرداد

آسوده بخواب گوهر سينماي ايران

فرزانه موجودي، مادر ارشا اقدسي در مراسم تشييع و خاكسپاري پيكر فرزندش، از فرياد بي‌صدا و شنيده ‌نشده او براي پذيرش حرفه بدلكاري در سينماي ايران گفت. مراسم تشييع و خاكسپاري ارشا اقدسي، بدلكار سرشناس كشورمان كه سر صحنه يك فيلم در لبنان جان باخت، صبح روز گذشته در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.
فرزانه موجودي، مادر ارشا اقدسي، در اين مراسم در سخناني گفت: «تقدير، پسر شجاعم را بر سر راه پيمان ابدي قرار داد و مسير زندگي‌اش اين‌گونه رقم خورد.
ارشاي من كه اينك ملتي او را قهرمان شجاع مي‌خوانند، در راه آرمان بلندش، جان خود را پيشكش كرد. شگفتا كه جهاني اين بدلكار جسور ايراني را ستايش كردند و ابراز تاسف و تاثرِ جهاني از فقدان او، مادر را كه هميشه نگران و دلواپس بود، غرق غرور و افتخار كرد. ارشا، پسر شجاع من و فرياد بي‌صدايش براي پذيرش حرفه بدلكاري در ساختار سينماي ايران يادآور مي‌شود كه جايگاه بدلكاري در سينماي ايران بايد لحاظ شود.»
خبر آنلاين در ادامه به نقل از مادر اقدسي نوشت: «ارشا، عاشق كشورش، ايران و هم‌وطنانش بود و هرگز به مهاجرت نينديشيد. او در آخرين حركت خود در لبنان، ركوردي بي‌سابقه به‌جا گذاشت و با تقديم جان عزيزش به اين ركورد دست يافت. او با لذت و هيجان زندگي كرد و با لذت و هيجان وداع گفت و اكنون در كنار استادش غنوده است. پسر نجيب سينما اكنون تا بي‌نهايتِ زمان، مجال و فرصت دارد تا در مقابلِ استاد زانو بزند و بپرسد تا سر پرشورش آرام گيرد. آسوده بخواب گوهر سينماي ايران، عزيزدلِ مادر. من هميشه به وجودت افتخار خواهم كرد. ديدار دور نيست پسرم.»  ارشا اقدسي، روز چهارشنبه ششم مرداد ۱۴۰۰ در جريان همكاري با يك پروژه سينمايي در بيروت و هنگام ضبط صحنه‌ چپ‌كردن ماشين، دچار حادثه‌ و به دنبال آن، در بيمارستاني در بيروت بستري شد. او روز چهارشنبه ۱۳ مرداد درگذشت و جمعه ۲۲ مرداد، در كنار پيمان ابدي، ديگر بدلكار شناخته‌شده ايراني و استادش، در بهشت زهراي تهران به خاك سپرده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون