• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5001 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۴ مرداد

خبر

   حميدرضا گرشاسبي، مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان شد. در پايان جلسه روز گذشته (شنبه، ۲۳ مرداد) اعضاي هيات‌مديره باشگاه فولاد خوزستان، حميدرضا گرشاسبي به عنوان مديرعامل انتخاب شد. او سپس از محل باشگاه نيز بازديد كرد. در پايان اين جلسه، حبيب رضايي به عنوان عضو جديد هيات‌مديره باشگاه فولاد انتخاب شد. گرشاسبي در گذشته مديركل ورزش و جوانان خوزستان بود و مديريت در باشگاه‌هاي پرسپوليس و پيكان را نيز در كارنامه دارد. پيش از اين نيز سعيد آذري به عنوان مديرعامل در باشگاه فولاد فعاليت داشت. آذري بعد از جدايي‌اش در اينستاگرام با انتشار يك پست از نحوه جدايي‌اش از باشگاه فولاد گلايه كرد. او در اين پست نوشت: كاش حرمت آدم‌ها را حداقل يك روز حفظ مي‌كرديم. خداحافظ فولاد، خداحافظ خوزستان، خداحافظ هوادار بي‌نظير، ويوا پهلواني.
   مشكلاتي كه براي رئال مادريد در لاليگا به خاطر قوانين سختگيرانه به وجود آمده باعث شده تا فلورنتينو پرس به انتقال رئال به ليگ جزيره فكر كند. به نقل از يورو اسپورت، قوانين سختگيرانه لاليگا، تيم‌هاي بزرگ را با مشكل مواجه كرده است تا جايي كه بارسلونا مجبور شد كه ليونل مسي را به پاري‌سن‌ژرمن بفروشد. در گزارش يورو اسپورت آمده است كه رئال مادريد هم به خاطر اين قوانين سختگيرانه با مشكلاتي مواجه شده است و فلورنتينو پرس در انديشه انتقال تيم به ليگ برتر انگليس است. هنوز باشگاه رئال مادريد واكنشي به اين موضوع نداشته اما بعيد است كه لاليگا با اين ايده موافقت كند.
   مسابقات فوتبال باشگاهی در ۳ لیگ معتبر اروپا جمعه شب با برگزاری هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا آلمان و لالیگا اسپانیا رسما آغاز شد. در انگلیس و در نخستین بازی فصل، برنتفورد که پس از ۷۴ سال به سطح اول فوتبال انگلیس برگشته بود با دو گل آرسنال را شکست داد. در آلمان بایرن مدافع عنوان قهرمانی مقابل مونشن‌گلادباخ به تساوی یک بر یک رسید و در لالیگا والنسیا با یک گل ختافه را شکست داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون