• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5014 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۰ شهريور

نجات بيش از ٨٠ نفر از حريق ساختمان مسكوني- تجاري

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران از نجات بيش از ٨٠ نفر در حريق مجتمع تجاري-مسكوني خبر داد. جلال ملكي در گفت‌وگو با ايلنا درباره جزييات اين حادثه گفت: در ساعت 00:30 دقيقه روز جاري يك مورد آتش‌سوزي در يك برج مسكوني-تجاري در خيابان آزادي، بلوار شهيدان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران اطلاع داده شد.
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران با بيان اينكه محل آتش‌سوزي يك برج ١٣ طبقه مسكوني و تجاري بود كه چهار طبقه منفي نيز داشت، گفت: در طبقه منفي ۲، دو دستگاه خودرو پژو ۴٠۵ و پژو پرشيا دچار حريق شده بودند. دود زيادي طبقات بالايي را فرا گرفته بود و اطلاعات اوليه حاكي از آن بود كه تعداد زيادي از شهروندان داخل واحدها قرار دارند. آتش‌نشانان با نفوذ به داخل ساختمان عمليات را آغاز و همزمان با خاموش كردن آتش براي دسترسي به افراد محبوس شده جست‌وجو را آغاز كردند. تعدادي از شهروندان به لب پنجره‌ها آمده بودند و تقاضاي كمك مي‌كردند كه عده‌اي از آنها با نردبان هيدروليكي خارج شدند.
ملكي اظهار كرد: در نهايت بيش از ٨٠ نفر از افراد داخل ساختمان از محل خارج و حدود ١٠ نفر توسط اورژانس به صورت سرپايي مداوا و پنج نفر به مراكز درماني منتقل شدند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون