• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5030 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۹ شهريور

ويژه

اعلام سهميه نفت سفيد و گاز مايع خانوارهاي دائم در پاييز1400

سهميه نفت سفيد و گاز مايع خانوارهاي دائم در مناطق فاقد گاز غرب استان مازندران اعلام شد.  به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چالوس، جواد رستمي، معاون بازرگاني منطقه گفت: سهميه پاييز خانوارهاي ساكن دائم مناطق فاقد گاز طبيعي غرب استان مازندران به ميزان 1000 ليتر در كارت بانكي معرفي شده سرپرستان خانوار واريز مي‌شود. رستمي افزود: خانوارهاي محترم از 16 شهريور الي 15 آذر ماه سال جاري فرصت دارند با در دست داشتن كارت بانكي معرفي شده به فروشندگي‌هاي نفت منتخب هر روستا مراجعه و سهميه خود را به منظور ذخيره‌سازي  جهت  فصل سرما  دريافت  كنند.


ديدار مسوول بسيج  ادارات  كل استان  مازندران با  سرپرست منطقه  9 عمليات  انتقال گاز
مسوول بسيج ادارات كل استان مازندران با سرپرست منطقه 9 عمليات انتقال گاز ديدار و گفت‌وگو كرد. به گزارش روابط عمومي منطقه 9 عمليات انتقال گاز، مجيدرضا شعباني، مسوول بسيج ادارات استان مازندران با حضور در ستاد منطقه 9 عمليات انتقال گاز با محي‌الدين مفخمي سرپرست منطقه 9 ديدار و در ارتباط با فعاليت‌ها و برنامه‌هاي بسيج در ادارات، گفت‌وگو كرد. شعباني مسوول بسيج ادارات استان مازندران در اين ديدار به ظرفيت‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي جهت تحقق شعار سال و همچنين پياده كردن منويات و سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در موضوع تحول نظام اداري اشاره كرد و گسترش و تعالي گفتمان بسيج را يكي از وظايف مهم پايگاه‌هاي بسيج در ادارات  برشمرد.


تكذيب  عاي  افزايش  30 درصدي  هزينه  تماس  در صورت ذخيره شماره با كد 98+
اهل فن و افراد مطلع از سيستم مخابراتي كشور مي‌دانند كه 98+ در سيستم نامبرينگ كشور تعريف شده است و همان كاركرد صفر را انجام ‌مي‌دهد. به تازگي متني با مضمون زير در شبكه‌هاي اجتماعي در حال انتشار و بازپخش است: «كسي كه شماره‌اش در موبايل شما دخيره نيست وقتي با شما تماس بگيرد شماره‌اش با پيش شماره 98+ نمايش داده مي‌شود.  دقت كنيد كه قبل از ذخيره شماره، كد 98+ را حذف و به جاي آن 09 را ذخيره كنيد.  چون در صورت دخيره شماره با پيش شماره 98+ هر زمان كه اين شماره را بگيريد، تماس شما از طريق ماهواره به دكل‌هاي زميني منتقل و منجر به افزايش 30 درصدي هزينه تماس مي‌شود.  امان از دست اين مخابرات!» در خصوص ادعاي فوق هر فردي كه اندك اطلاعاتي از سيستم مخابراتي كشور داشته باشد، كذب بودن اين ادعا براي او كاملا آشكار است.  به نظر مي‌رسد طرح اين قبيل ادعاهاي كذب و نادرست، جز نگران كردن ذهن جامعه و كاربران سيستم مخابراتي كشور، نتيجه ديگري ندارد. اهل فن و افراد مطلع از سيستم مخابراتي كشور مي‌دانند كه 98+ در سيستم نامبرينگ كشور تعريف شده است و همان كاركرد صفر را انجام ‌مي‌دهد.  از شهرونداني كه در شبكه اجتماعي با اين پيام مواجه و احيانا نگران شده‌اند بايد بدانند كه اين ادعا به هيچ‌وجه صحت ندارد و جاي هيچ گونه نگراني بابت هزينه‌هاي تماس به دليل ادعاي فوق‌الذكر وجود ندارد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون