• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5045 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۰ مهر

ويژه

كسب  نتيجه تاريخي كشتي فرنگي كشور در مسابقات جهاني 2021 با حمايت همراه  اول
مديرعامل همراه اول موفقيت كشتي‌گيران فرنگي ايران در رقابت‌هاي جهاني 2021 و همچنين كسب نتيجه تاريخي تيم ملي در ادوار مسابقات جهاني را تبريك گفت. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، شب گذشته (يكشنبه 18 مهر 1400) شاهد رقابت نهايي تعدادي از كشتي‌گيران فرنگي كشورمان در مسابقات كشتي قهرماني جهان 2021 نروژ بوديم كه توانستند با كسب دو مدال طلاي ديگر نتيجه تاريخي 4 مدال طلا و 2 مدال برنز، بهترين نتيجه مدالي تاريخ كشتي فرنگي ايران در ادوار مسابقات جهاني را به دست آورند. شب گذشته «محمدرضا گرايي» و «ميثم دلخاني» در ديدار فينال سه وزن پاياني كشتي فرنگي قهرماني جهان 2021 در اسلو پايتخت نروژ، توانستند به ترتيب در اوزان 67 و 63 كيلوگرم با غلبه بر كشتي‌گيران روسي و گرجستاني، عنوان قهرماني جهان را از آن خود كنند. پيش از اين نيز «محمدهادي ساروي» در وزن 97 كيلوگرم با شكست حريف مجارستاني خود توانست مدال خوشرنگ طلاي جهاني را به نام خود كند؛ «علي‌اكبر يوسفي» نماينده سنگين وزن كشتي فرنگي ايران نيز در وزن 130 كيلوگرم براي نخستين‌بار در تاريخ كشور به مدال طلاي جهاني اين وزن دست يافت. «محمدعلي گرايي» و «پژمان پشتام» نيز به ترتيب نمايندگان اوزان 77 و 82 كيلوگرم اين دوره از رقابت‌هاي جهاني بودند كه توانستند به مدال برنز دست يابند. به اين ترتيب تيم ملي كشتي فرنگي ايران در پايان رقابت‌هاي جهاني نروژ با كسب مجموعا 4 مدال طلا و 2 مدال برنز، بر سكوي نايب قهرماني جهان ايستاد و بهترين نتيجه مدالي تاريخ كشتي فرنگي ايران در ادوار مسابقات جهاني را رقم زد. مهدي اخوان بهابادي، مديرعامل همراه اول به عنوان مديرعامل نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور و حامي مالي فدراسيون كشتي ايران، در پيامي اين موفقيت را به تمامي ايرانيان و ملي‌پوشان كشتي كشورمان  تبريك  گفت.


اينترنت هديه اساتيد، معلمان، طلاب و  دانشجويان  همراه اولي  فعال  شد
بسته‌هاي اينترنت هديه اساتيد، معلمان، دانشجويان و طلاب كه داراي سيمكارت همراه اول هستند، فعال شد.
به گزارش اداره‌ كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد به تمامي اساتيد، معلمان، دانشجويان و طلابي كه در پرتال اعلام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ثبت‌نام كرده باشند، «بسته اينترنت» هديه مي‌دهد. بسته‌هاي 6 ماهه 60 گيگابايت ويژه اساتيد حوزه و دانشگاه، 40 گيگابايت ويژه معلمان و 30 گيگابايت ويژه دانشجويان و طلاب مطابق ليست ارسالي از سوي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات (افرادي كه در سامانه ICT Gifts ثبت‌نام كرده‌اند)، فعال شده است، بنابراين بسته‌هاي مذكور براي تمامي مشتركان دايمي و اعتباري كه اطلاعات ديتابيسي آنان به همراه اول رسيده، به صورت خودكار فعال شده است. همراه اول به عنوان «لكوموتيو پرقدرت مسير حركتي ايران ديجيتال» و دراختيار داشتن «بالاترين ركورد سرعت اينترنت ايران»، سال‌هاست كه با سرمايه‌گذاري روي تجهيزات و سرمايه‌هاي بومي، زمينه برقراري ارتباطات در گستره ايران عزيز را فراهم آورده است؛ از زمان شيوع ويروس كرونا نيز به سرعت پلتفرم آموزشي «شاد» كه رسانه آموزشي-تعاملي ملي است را طراحي، توسعه و پياده‌سازي كرد تا سيستم آموزش و پرورش دچار خدشه نشود. اكنون نيز 
در راستاي حمايت از اقشار علمي كشور و كمك به نظام آموزشي كشور، بسته‌هاي اينترنتي اساتيد، معلمان، دانشجويان و طلاب را مطابق درخواست وزارت ارتباطات و فناوري  اطلاعات  فعال كرده است.


سرمايه‌هاي انساني كليد پيشروي كارآمد و بقاي يك سازمان است
دكتر محمدياسر طيب‌نيا، مديرعامل شركت فولاد مباركه روز شنبه 17 مهر ماه در جلسه شوراي معاونين اين شركت، مهندس مهدي كفايت را كه سابقه مديريت قراردادهاي خريد و مديريت كنترل مواد شركت فولاد مباركه را در كارنامه خود دارد به عنوان معاون جديد سرمايه‌هاي انساني و سازماندهي و آقاي مجتبي پوربافراني را كه پيش از اين در سمت مدير امور مالي مشغول به فعاليت بود به عنوان مدير حوزه مديرعامل شركت منصوب كرد. مديرعامل شركت فولاد مباركه در ادامه جلسه شوراي معاونان اين شركت، ضمن اشاره به تعالي سازماني شركت، همسوسازي و بهينه‌سازي افراد با اهداف و نيازهاي كسب و كار جهت دستيابي به عملكرد برتر را به عنوان يك رويكرد جديد از مديريت سرمايه‌هاي انساني در داخل شركت مطرح كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون