• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5071 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ آبان

پيشخوان

دسترسي دولت به ۳ و نيم ميليارد دلار منابع مسدود ايران

مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) در توييتي اعلام كرد كه كمتر از ۱۰۰ روز پس از آغاز دولت سيزدهم، اخيرا بيش از سه و نيم ميليارد دلار از منابع مسدود ايران در يكي از كشورها در دسترس قرار گرفته است. علي نادري در حساب كاربري خود در صفحه توييتر آورده اسـت: كمتر از ۱۰۰ روز پس از آغاز دولت سيزدهم، اخيرا بيش از ۳.۵ ميليارد دلار از منابع مسدود ايران در يكي از كشورها در دسترس قرار گرفته و بخش قابل توجهي از اين منابع در حال ورود به چرخه تجاري كشور است.

علل توقف انتشار «سازندگي» از زبان دبيركل پيشين «كارگزاران»

دبيركل پيشين حزب كارگزاران سازندگي درپي تغييرات جديد اين حزب به ويژه درباره علت توقف انتشار روزنامه سازندگي توضيح داد. غلامحسين كرباسچي، با انتشار پستي در صفحه اينستاگرام خود نوشت: «علل توقف انتشار روزنامه سازندگي: ۱- استعفاي سردبير در تاريخ ۱۸/۸/1400، ۲- عدم همراهي و احيانا مخالفت اركان حزب با انتشار روزنامه، ۳- عدم وجود كاغذ، ۴- بدهي سنگين».

تاكيد رييسي بر باز‌اجتماعي كردن مددجويان در يك مركز بازپروري

ابراهيم رييسي كه طي هفته‌هاي گذشته، تعطيلات پايان هفته را به سفرهاي استاني و سركشي به گوشه و كنار كشور اختصاص داده بود، ديروز پس از چند هفته در تهران ماند اما همچنان چند بازديد را در دستوركار خود قرار داد.  رييس دولت سيزدهم كه در نماز جمعه پايتخت نيز حاضر شد، همچنين به مركز نگهداري، درمان و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي سروش در حاشيه شهرستان ري سر زد و ضمن ديدار و گفت‌وگو با مددجويان اين مركز، بر بازاجتماعي كردن مددجويان تاكيد كرد. به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري، ابراهيم رييسي صبح روز جمعه ضمن بازديد از مركز نگهداري، درمان و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي سروش، در اين ديدار خطاب به مددجويان گفت: من ناراحت مي‌شوم كه شما جوانان را اينجا مي‌بينم. همت همه مديران و مربيان اينجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصميم بگيريد كه ديگر كاري انجام ندهيد كه مجددا به اين مراكز بياييد. رييسي تاكيد كرد: هدف همه اين است كه شما اعتياد را ترك كنيد و شما هم اراده كنيد ديگر سراغ مواد مخدر نرويد.  رييس دولت سيزدهم با اشاره به نگراني خانواده‌ها و مسوولان از بازگشت دوباره افراد به دامن اعتياد گفت: تامين شغل براي مددجويان پس از بازگشت به جامعه ضروري است و اگر مددجويان همت كنند كه سراغ اعتياد نروند، جامعه آنها را به گرمي مي‌پذيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون