• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5075 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ آبان

ويژه

به زودي مترو با رفع مشكلات روبرو، به كمالشهر مي‌‌آيد

 در بازديد ميداني رييسي‌زاده كه در معيت رياست و اعضاي شوراي اسلامي، نوري و ديگر مديران و كارشناسان متروي كرج از محل متروي كمالشهر انجام شد، مسوولان از نزديك در جريان روند پيشرفت فيزيكي اين پروژه عمراني قرارگرفتند. رييسي‌زاده درحاشيه اين بازديد گفت: يكي از پروژه‌هايي كه دراولويت مديريت شهري كمالشهر مي‌باشد، پروژه عمراني متروي كمالشهر است كه ما با تمام توان خود سعي در برطرف نمودن موانع پيش روي اين پروژه داريم . وي در ادامه افزود: به جهت مركزيت كرج و تهران در ارايه برخي خدمات، تردد مردم شريف كمالشهرگاهي به جهت پيك ترافيك تحميل شده از شهرك‌هاي صنعتي و كارگاه‌هاي فعال منطقه دچار مشكل مي‌گردد لذا احداث و راه‌اندازي مترو بسيار حائز اهميت است . رييسي‌زاده در ادامه گفت: مردم صبور و فهيم كمالشهر همواره همراه و همدل مسوولان خدمات‌رسان به ويژه خادمان خود در شهرداري هستند، اكنون اميدواريم بازهم ما را مورد عنايت خود قرارداده و با ارايه طريق و صبوري همراه ما در احداث و راه‌اندازي اين پروژه عمراني باشند.

دستگاه‌هاي اجرايي استان مركزي ۱۰۰ ميليارد ريال به مخابرات بدهي دارند

سرپرست مخابرات منطقه مركزي گفت: ميزان بدهي دستگاه‌هاي اجرايي اين استان به مخابرات ۱۰۰ ميليارد ريال برآورد شده و محقق نشدن مطالبات، طرح‌هاي توسعه‌اي را با كندي مواجه كرده است. به گزارش روابط عمومي مخابرات منطقه مركزي «عليرضا لطفي» افزود: تعرفه خدمات مخابراتي در تمام بخش‌ها اعم از صوت و ديتا از سال ۱۳۸۲ تاكنون، يعني ۱۸ سال افزايش نيافته و اين در حالي است كه در اين مدت علاوه بر تورم روزافزون سالانه، ميزان تعرفه تمام حامل‌هاي انرژي چندين برابر افزايش داشته است. وي بيان داشت: ميزان مطالبات مخابرات منطقه مركزي از مشتركان نيز ۱۰۰ ميليارد ريال است كه اميد است شهروندان نسبت به پرداخت بدهي خود اقدامات لازم را انجام دهند.

۷۲ ميليون مترمكعب گاز سي‌ان‌جي در استان مركزي توزيع شد

مدير شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه مركزي گفت: ۷۲ ميليون مترمكعب گاز سي‌ان‌جي امسال از سوي اين شركت در نقاط مختلف استان توزيع و مصرف شد. «سعيد جمشيدي» افزود: توزيع اين ميزان سوخت سي‌ان‌جي در استان مركزي صرفه‌جويي ۷۲ ميليون ليتري بنزين را در پي داشته است كه اقدام ارزشمندي در راستاي حفظ منافع ملي محسوب مي‌شود. وي با بيان اينكه سه هزار خودروي عمومي اين استان امسال با ثبت در سامانه متقاضيان به‌ صورت رايگان گازسوز شد، ادامه داد: طرح رايگان دوگانه‌سوز كردن خودروهاي عمومي (وانت، تاكسي، نيسان و كاميونت) با هدف مديريت مصرف بهينه و تلاش در حفظ محيط زيست در اين استان از خرداد‌ماه پارسال كليد خورد كه تاكنون سه هزار خودرو در استان گازسوز شده است. مدير شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه مركزي اظهار داشت: مراحل ثبت‌نام و اجراي طرح دوگانه‌سوز كردن خودروهاي عمومي استان مركزي در تمامي مقاطع رايگان است و متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سامانه                                            gcr.niopdc.ir نسبت به اين امر اقدام كنند.

بات‌هاي هوشمند خود رادر آيگپ به صف كن!

كاربران آيگپ مي‌توانند ليست كامل ربات‌هايي را كه در اين اپليكيشن ساخته‌اند در اختيار داشته باشند. به گزارش روابط عمومي آيگپ، هر كاربر مي‌تواند براي ايجاد يك ربات جديد در آيگپ از دستور newbot/ استفاده كند. سپس بات لند از متقاضي يك نام و نام كاربري مي‌خواهد. نام براي معرفي و نمايش به كاربران و نام كاربري براي جست‌وجوي ربات اختصاصي كاربر است. پس از ثبت اين موارد، بات لند يك پيام حاوي توكن دسترسي براي كاربر ارسال مي‌كند.توكن دسترسي يك رشته شامل حروف و اعداد است. مثال: cda9d60b-f8e0-4c6e-9697-4d2dd31m3f87 كه براي احراز هويت ربات در آيگپ لازم است. اين توكن بايد امن و در جايي دور از دسترس ديگران ذخيره شود، زيرا با در اختيار داشتن آن هر كسي مي‌تواند اين ربات اختصاصي را كنترل كند.براي مشاهده ليست ربات‌هاي ثبت شده شخصي نيز بايد از دستور mybots/ استفاده شود.هر كاربر با انتخاب نام ربات مورد نظر خود، بات لند ليست دستورات تنظيمات ربات را برايش ارسال مي‌كند.

توضيح شركت بهره‌برداري مترو در خصوص اعتراض يكي از كاركنان

فرزندشهيددرحضور مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو نسبت به عدم رسيدگي به مطالبات خود در سنوات گذشته اعتراض كرد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه ظهر ديروز در جريان ديدار مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با كاركنان خانواده شهداي شاغل در شركت بهره‌برداري مترو، يكي از فرزندان شهيد و جانباز مدافع حرم، به دليل مشكلاتي كه درسال‌هاي گذشته داشته و مورد رسيدگي قرار نگرفته بود با ريختن بنزين اعتراض خود را اعلام كرد.اما خوشبختانه با اقدام به موقع و سريع اطرافيان و صحبت‌هاي عبداله‌پور مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو فرد مورد نظر آرام شد و مقرر گرديد مطالبات نامبرده بررسي و رسيدگي شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون