• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5081 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۳ آذر

مرور خبرها

  بنا بر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز اول تا دوم آذر، ۵هزار و ۱۴۴ مبتلاي كرونا در كشور شناسايي شدند و ۱۳۲ بيمار كوويد۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع بيماران كوويد۱۹ در كشور به ۶ ميليون و ۸۸ هزار و ۹ نفر و مجموع جان‌باختگان اين بيماري به ۱۲۹ هزار و ۱۸۵ نفر رسيد.
  رييس‌كل دادگستري استان زنجان: زنجان در بخش پرونده‌هاي همسرآزاري در رتبه‌هاي نخست كشور است، در استان زنجان از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعيت ۱۲۷ پرونده همسرآزاري موجود است. در كودك‌همسري هم اگرچه رتبه اول نيستيم كشور اما آمار قابل توجه است. دختري كه هنوز دركي از خانواده ندارد، به همسري فردي درمي‌آيد و اين موضوع به دليل نداشتن مهارت‌هاي كافي براي زندگي مي‌تواند مشكلاتي را به‌ وجود آورد.
  رييس دانشگاه علوم پزشكي اصفهان: ظرفيت تزريق روزانه ۱۵۰ هزار دوز واكسن كرونا در ۴۴ مركز تجميعي واكسيناسيون در استان مهياست، اما اين اواخر، روزي ۲۰ هزار دوز واكسن تزريق كرديم و ۱۲۰ هزار نفر از ظرفيت واكسيناسيون ما خالي ماند. پوشش واكسيناسيون در ۵ شهرستان خميني‌شهر، نجف‌آباد، فلاورجان، برخوار و اصفهان زير ۷۵ درصد است و شيب نمودار واكسيناسيون در استان رشد بسيار كندي دارد. حالا كه واكسن و نيرو داريم، استقبال كم است.
  ديروز شاخص كيفيت هواي پايتخت ۱۰۵ و در شرايط ناسالم براي گروه‌هاي حساس بود و كيفيت هوا در ۱۶ ايستگاه در شرايط قرمز قرار داشت در حالي كه كيفيت هوا در 15 ايستگاه در شرايط ناسالم براي همه افراد و در 10 ايستگاه در شرايط ناسالم براي گروه‌هاي حساس قرار داشت و شهرداري منطقه ۱۵ با شاخص ۱۷۳ آلوده‌ترين ايستگاه سنجش كيفيت هواي تهران بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون