• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5086 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۹ آذر

ويژه

تهيه وام از بانك شهر با همكاري بانك مركزي براي اورهال قطارها

نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: تمام تمركز خود را براي بهبود شرايط مسافران شهر زير‌زميني گذاشته‌ايم و اميدوارم مشكلات كمبود واگن و عقب‌افتادگي‌هاي اورهال قطارها با تامين اعتبار و دريافت تسهيلات، جاني دوباره به ناوگان متروي تهران ببخشد.به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران وحومه؛ مهدي شايسته اصل با اشاره به اينكه در حال حاضر جهت بهبود شرايط بايد هرچه زودتر فكري براي اورهال كردن قطار‌ها و افزايش ناوگان در شهر زيرزميني انجام شود، افزود: همزمان در حال شناسايي دقيق ميزان قطعات مورد نياز تامين منابع مالي براي اورهال كردن قطارها هستيم.وي تصريح كرد: از قبل نيز آمار مورد نياز در خصوص اورهال كردن قطارها ارايه شده است اما مي‌خواهيم با اطلاعات دقيق‌تر در خصوص تعداد قطعات براي رفع اين مشكلات طبق نياز خطوط اقدام كنيم. مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه افزود: ما مي‌دانيم كه منابع بانكي كشور با مشكل روبروست، اما با همكاري بانك مركزي در حال تهيه وام از بانك شهر هستيم و اميدواريم با نهايي شدن اين وام به تعهدات خود به پيمانكاران عمل كنيم و كار اورهال كردن قطارهاي مترو را هم سرعت بيشتر بدهيم.


تقدير بنياد بين‌المللي غدير از روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان مركزي

در جلسه مشترك شركت شهرك‌هاي صنعتي استان مركزي با بنياد بين‌المللي غدير از روابط عمومي اين شركت تقدير شد. به جهت اجراي برنامه‌هاي اثر بخش در زمينه گسترش و ترويج فرهنگ غني غدير با اهداي لوح تقدير از سوي بنياد بين‌المللي غدير اززحمات نواعتقاد مسوول روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان مركزي تقدير شد.


لزوم تسريع در فرآيند مديريت دارايي در شركت توزيع نيروي برق مازندران

سرپرست شركت توزيع برق مازندران در جلسه مديريت دارايي اين شركت گفت: برنامه‌ريزي پياده‌سازي فرآيندها و استقرار گام به گام سيستم مديريت دارايي‌هاي فيزيكي در شركت توزيع برق مازندران انجام شده و در حال سير مراحل تكميلي مي‌باشد. مهندس سيد كاظم حسيني با بيان اينكه مديريت دارايي فيزيكي مجموعه فعاليت‌هاي هدفمند و برنامه‌ريزي شده است، اظهار داشت: شركت توزيع برق مازندران از طريق اين سيستم هزينه، ريسك و عملكرد تجهيزات و دارايي‌هاي خود را طي فرآيندي تحت عنوان چرخه عمر دارايي به منظور پياده‌سازي برنامه‌هاي استراتژيك سازمان و نيل به اهداف متعالي سيستم مديريت مي‌نمايد. وي به ويژگي‌هاي سازمان‌هاي دارايي‌محور اشاره كرد و گفت: استقرار سيستم مديريت دارايي‌هاي فيزيكي در سازمان‌هاي دارايي‌محور موجب بهبود عملكرد‌ها از طريق برگشت سرمايه وكاهش هزينه، امكان تصميم‌گيري بر اساس اطلاعات سرمايه‌گذاري‌ها، كاهش ضررهاي مالي، بهبود ايمني از طريق مديريت ريسك، بهبود تعرفه خدمات، بهبود اثر بخشي ومديريت عملكرد سازمان و در نهايت افزايش رضايتمندي مشتركين خواهد شد.


بازديد دبير شوراي راهبردي توسعه شبكه ملي اطلاعات از مركز مانيتورينگ پلتفرم‌هاي ديجيتال همراه اول

دبير شوراي راهبردي توسعه شبكه ملي اطلاعات با حضور در مركز تخصصي مانيتورينگ همراه اول، در جريان ظرفيت‌ها و بسترهاي توسعه يافته و نقش هر كدام در غني‌سازي پروژه شبكه ملي اطلاعات قرار گرفت. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، صبح روز 8 آذر 1400، علي‌اصغر انصاري، دبير شوراي راهبردي توسعه شبكه ملي اطلاعات با حضور در ساختمان ستاره ونك تهران از «مركز مانيتورينگ پلتفرم‌هاي ديجيتال همراه اول» بازديد كرد كه در جريان آن، مهدي اخوان بهابادي مديرعامل اپراتور اول تلفن همراه رئوس فعاليت‌هاي اين مركز را تشريح كرد و به ارايه آخرين دستاوردهاي فني و وضعيت ترافيكي سكوهاي ديجيتال همراه اول پرداخت. شرح ساختارها و بدنه فني پلتفرم‌هاي ديجيتالي نظير «شاد» به عنوان بزرگ‌ترين اپليكيشن تعاملي كشور كه از منظر ترافيكي توانست در مدت زمان كوتاهي از فعاليت خود از منظر ترافيكي رقباي خارجي خود مانند واتساپ را پشت سر بگذارد، سوپراپليكيشن «روبيكا» كه قادر به پاسخگويي اغلب نيازهاي كاربران اعم از سرويس‌هاي پيام‌رساني تا خدمات پرداخت و همچنين سرويس فيلم و سريال است و همچنين «ذره‌بين» به عنوان جويشگر-مرورگري كه به دنبال خلق تجربه‌اي متفاوت در وبگردي براي كاربران و تسهيل دسترسي به سرويس‌ها و اطلاعات دنياي وب است در اين بازديد ارايه شد. علي‌اصغر انصاري، معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و دبير شوراي راهبردي توسعه شبكه ملي اطلاعات نيز ضمن گفت‌وگو و پرسش از متوليان و توسعه‌دهندگان هر كدام از اين پروژه‌ها پيرامون جزييات آنها، در جريان ترافيك هر كدام از اين سرويس‌ها قرار گرفت و از تلاش‌هاي جوانان و متخصصان نخبه اپراتور اول تلفن همراه كشور بابت خلق سرويس‌هاي كاربردي تشكر كرد. گفتني است با توجه به نقش مهمي كه ديتاسنترها در توسعه شبكه ملي اطلاعات و اجزاي اصلي آن دارند، سگمنت تخصصي مانيتورينگ برلحظه ديتاسنترهاي همراه اول در تهران و خارج از پايتخت نيز در معرض نمايش گذاشته و ظرفيت هر كدام و قابليت‌هايي كه در ميزباني از سرويس‌هاي كاربردي و بومي كشور دارند تشريح شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون