• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5092 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۶ آذر

ويژه

مدير روابط عمومي شركت بهره‌برداري متروي تهران برگزيده ملي شانزدهمين جشنواره ملي انتشارات شد

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه؛ شانزدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط‌عمومي با حضور فرشاد مهدي‌پور معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سيدشهاب سيدمحسني رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومي، اعضاي هيات‌مديره انجمن و جمعي از مديران و كارشناسان روابط‌عمومي روز دوشنبه 15 آذر ماه 1400در محل سالن همايش‌هاي سازمان مديريت صنعتي سازمان مطالعات و بهره‌وري نيروي انساني برگزار شد. در قسمت رقابتي اين جشنواره بيش از 1500 اثر در 11 بخش ادبيات (مستندسازي - داستان‌سرايي)، برنامه انتشاراتي، انتشارات اصلي (كتاب - نشريه داخلي - بروشور- ويژه‌نامه)، هنرهاي تجسمي/ بصري (پوستر - اينفوگرافي - عكس- كاريكاتور)، رسانه‌هاي ديداري و شنيداري (فيلم‌هاي مستند- تيزر- كليپ- انيميشن- موشن‌گرافيك)، رسانه‌هاي ديجيتالي (وب‌سايت- مولتي‌مديا- شبكه‌ها و رسانه‌هاي اجتماعي)، تبليغات (تبليغات مكتوب شامل تبليغات در مطبوعات و رپرتاژآگهي)، تحليل محتوا (تحليل محتواي رسانه‌هاي درون و برون‌سازماني)، كارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومي، جايزه ويژه و نحوه ارايه آثار در دو قالب چاپي و الكترونيكي مورد ارزيابي قرار گرفتند و بر اساس راي هيات داوران، مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه به عنوان برگزيده ملي در نحوه ارايه آثار رتبه اول، عكس رتبه اول، صفحه‌آرايي رتبه دوم، مولتي مديا رتبه دوم و در بخش خبر رتبه سوم را كسب كرد. در اين جشنواره از محسن محمديان مشاور مديرعامل و مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با اهدا تنديس و لوح تقدير شد.


خدمت به مردم و مبارزه با فساد بايد وجه مشترك همه كارها در شهرداري تهران باشد

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، رييس سازمان بازرسي شهرداري تهران در اين مراسم گفت: وجه مشترك همه ما در مجموعه مديريت جديد شهرداري تهران خدمت بيشتر و ملموس‌تر به مردم است و بايد از مجموع امكانات، ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي فردي و سازماني براي خدمت بيشتر به مردم استفاده كنيم. داود گودرزي لازمه خدمت به مردم را ارتقاي ساختارها، سيستم‌ها، فرآيندها، كاهش فساد و تخلف و بهينه كردن كارها دانست و‌ عنوان كرد: بايد اين روحيه، انگيزه و نگرش را داشته باشيم تا بتوانيم ارتقاي كارمندي و سيستم‌ها را محقق كنيم. گودرزي پيشگيري، شناسايي و رفع مشكلات مترو را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: اينكه بتوانيم زمان انتظار شهروندي كه از مترو استفاده مي‌كند را از ۴ دقيقه به ۳ دقيقه كاهش دهيم، از خرابي تجهيزاتي همچون پله‌برقي جلوگيري و در صورت خرابي نيز به سرعت موارد را رفع كنيم يا اجازه ندهيم تاخير قطارها بر اعصاب و روان مردم تاثير بگذارد، همه اينها مستلزم داشتن روحيه و نگرش درست است. او افزود: بايد براي اصلاح رويه بين دستگاه‌ها و هماهنگي بهتر؛ ساختارها و آيين‌نامه‌ها را بازنگري و چگونگي قراردادها و واگذاري‌ها و پيمان‌ها را شفاف‌سازي كنيم.رييس سازمان بازرسي شهرداري تهران گفت: اگر در كارها اولويت و موضوع اصلي‌مان مردم و زندگي بهتر آنها باشد، مي‌توانيم خودمان را وقف كنيم، تجربه‌هاي‌مان را به همراه ايده‌ها، خلاقيت‌ها و نوآوري‌ها به كار ‌گيريم تا به يك شرايط بهتر براي خدمت‌رساني به مردم برسيم. گودرزي تصريح كرد: داشتن اين روحيه در مجموعه‌اي مثل مترو كه روزانه چندين هزار نفر مسافر دارد، ملموس‌تر است و با تلاش و همراهي مي‌توانيد اين حرف را عملياتي كنيد و مردم احساس كنند اتفاقاتي افتاده كه دغدغه‌هاي‌شان كاسته شده و راحت‌تر مي‌توانند در شهر تردد كنند.


141 روستاي استان مركزي با تانكرهاي سيار آبرساني شدند

مهندس يوسف عرفاني‌نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي از اعزام تانكرهاي آبرسان سيار به 141 روستاي استان تا پايان آبانماه سال جاري خبر داد. به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي وي در اين رابطه اظهار داشت: آبرساني سيار به اين تعداد روستا به دلايل مختلف از جمله مشكلات كمي و كيفي آب، سوختگي پمپ و حوادث ديگر انجام شده است. مهندس عرفاني نسب مجموع سرويس‌هاي تانكر آبرساني سيار اعزام شده به روستاها را بيش از 4 هزار سرويس عنوان نمود و افزود: براي برخي ازاين روستا‌ها فقط يك سرويس آبرساني اعزام شده وبراي 61 روستا تا 5 سرويس تانكرهاي سيار اعزام شده است.  مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي از برنامه‌ريزي مدون و برگزاري جلسات مستمر ستاد پايش تنش آبي شركت با حضور اعضاي ستاد و مديران امور آبفا شهرستان‌ها طي سال جاري خبر داد و گفت: در جلسات منظم وضعيت تك تك روستاهاي داراي تنش آبي استان مطرح و براي آن راهكارهاي مختلف از جمله آبرساني سيار، حفر چاه جديد، اجاره چاه‌هاي كشاورزي، انجام عمليات مختلف عمراني و... مطرح و انجام شده است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون