• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5093 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۷ آذر

ويژه

شاد هك نمي‌شود؛ مراقب كلاهبرداران باشيد

به گزارش موج، در پي انتشار خبري مبني بر هك كانال‌هاي شاد و انتشار مطالب نامتعارف لازم به توضيح است تيم فني شاد، با به‌كارگيري لايه‌هاي امنيتي و اتخاذ تدابير امنيتي تاكنون توانسته است جلوي حملات هكرها را گرفته و مانع از انتشار اطلاعات يا هرگونه دسترسي غيرمجاز به ديتاي كاربران شود.
فرآيند ايجاد كانال در شاد، منوط به درخواست مديران و صرفا از طريق واحدهاي فناوري آموزش‌و‌پرورش امكان‌پذير است؛ لذا عملا ايجاد كانال‌هاي نامتعارف در شاد، غيرممكن است اما برخي مديران كانال‌ها با در اختيار گذاشتن كد فعال‌سازي حساب كاربري خود، راه را براي سودجويي كلاهبرداران باز كرده‌اند.

شهر زيرزميني ميزبان هنرمندان بيستمين جشنواره آييني و سنتي
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، سيد محمد نقيب افزود: به منظور ترويج هنرهاي نمايشي همزمان با بيستمين جشنواره نمايش‌هاي آييني و سنتي در پهنه رودكي، ايستگاه‌هاي متروي تئاترشهر و ميدان جهاد صحنه اجراي نمايش‌هاي منتخب است. او با اشاره به اينكه اجراي نمايش‌هاي اين جشنواره در متروي تهران طبق جدول دبيرخانه جشنواره، از شانزدهم تا بيستم آذرماه ۱۴۰۰ ارايه شده، گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند با حضور در ايستگاه تئاترشهر از ساعت ۱۱ و ايستگاه ميدان جهاد از ساعت 16:30  شاهد نمايش هنرمندان و گروه‌هاي مختلف نمايشي باشند. نقيب گفت: در اين جشنواره مسافران شهر زيرزميني شاهد اجراي نمايش‌هاي سنتي همچون خيمه‌شب‌بازي، شبيه‌گرداني، نقالي، پرده‌خواني و سياه‌بازي هستند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون