• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5096 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۱ آذر

اخبار

صداي انفجار بهارستان چه بود؟

يك خودرو به علت حادثه در پمپ گاز بهارستان منفجر شد. در روز 20 آذر ماه، صداي انفجار مهيبي در شهرستان بهارستان در غرب استان تهران شنيده شد. بلافاصله نيروهاي آتش نشاني به محل انفجار كه پمپ گاز روستاي خيرآباد بود اعزام شدند.  بررسي‌ها نشان مي‌داد يك دستگاه خودروي نيسان هنگام سوختگيري در پمپ گاز به علت نقص فني منفجر شد. شدت انفجار به حدي بود كه خودرو وانتي كه در نزديكي آن قرار داشت به‌شدت تخريب شد. در اين حادثه يك نفر جان خود را از دست داد و مرد جواني كه مجروح شده بود، به بيمارستان منتقل شد.  شد.


كشف داروهاي غيرمجاز از  يك عطاري در غرب تهران

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ از كشف مقادير قابل توجهي داروي غيرمجاز از يك عطاري در غرب تهران خبر داد. به گزارش ايسنا، سرهنگ جليل موقوفه‌اي در اين باره گفت: «در راستاي اجراي طرح مبارزه با توزيع داروهاي قاچاق و غيرمجاز در سطح كلانتري‌هاي شهر تهران، ماموران كلانتري ترمينال غرب از فروش داروهاي غيرمجاز از سوي يك واحد عطاري در غرب تهران با خبر شده و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.» او با بيان اينكه هويت و مخفيگاه متهم مورد شناسايي قرار گرفت، گفت: «در همين راستا نيز هماهنگي براي انجام عمليات با مقام قضايي صورت گرفت و ماموران دو روز پيش به اين واحد صنفي مراجعه كرده و در جريان بازديد از آن ۵۵۰۰ عدد قرص و ۹۵۵۰ گرم شربت غيرمجاز را كشف و ضبط كردند.»


كشف ۲۵۰۰ كيلوگرم گوشت آلوده و غيربهداشتي در جنوب تهران
ماموران پليس پايتخت ۲۵۰۰ كيلوگرم گوشت آلوده و غيربهداشتي را در جنوب تهران كشف كردند. مدتي قبل ماموران كلانتري يوسف‌آباد از قصد فردي براي فروش گوشت‌هاي آلوده و غيربهداشتي در اين محدوده با خبر شده و با رسيدگي به موضوع از صحت گزارش واصله اطمينان حاصل كردند. با كسب اطمينان از موضوع مشخص شد كه فردي در يك زيرپله قصد فروش گوشت قرمز به قيمت ارزان‌تر از بازار را دارد اما در بررسي‌ها مشخص شد كه گوشتي در اين محل نگهداري نمي‌شود در همين راستا اقدامات براي شناسايي محل نگهداري گوشت‌ها آغاز شد و مدتي بعد ماموران متوجه شدند كه اين فرد مقادير زيادي گوشت را در ساختماني در خيابان شهيد رجايي در جنوب تهران نگهداري مي‌كند. در ادامه مجوز قضايي اخذ شده و ماموران با حضور در اين محل ۲۵۰۰ كيلوگرم گوشت آلوده و غيربهداشتي را كشف و ضبط كردند. محل مذكور نيز با حكم قضايي پلمب شد. پليس پايتخت درباره اين پرونده به ايسنا اعلام كرد كه در اين خصوص يك نفر نيز دستگير شده است.


نجات عروس و داماد مرندي از چنگال قاتل خاموش
سخنگوي اورژانس آذربايجان شرقي از نجات جان عروس و داماد مرندي از چنگال قاتل خاموش خبر داد. وحيد شادي‌نيا گفت: «پس از اطلاع از گزارش مسموميت با گاز مونوكسيد كربن در يكي از منازل شهر مرند، عوامل اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند.» او گفت: «در اين حادثه عروس و داماد حدودا 35 ساله دچار كاهش هوشياري در اثر مسموميت با گاز مونوكسيدكربن شده بودند.» شادي‌نيا در ادامه گفت: «با اقدام فوري عوامل اورژانس، هر 2 نفر نجات يافتند و به بيمارستان كوه‌كمري مرند و سپس بيمارستان سينا تبريز منتقل شدند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون