• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5096 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۱ آذر

سه ‌نقطه

شماره بیست‌و‌هشت ماهنامه سه  ‌نقطه منتشر شد. سه‌ نقطه 28 به «کافه کافه‌نشین‌ها، از دیت اول الی شام آخر» تقدیم شده است و عمده مطالب این شماره به کافه و کافه‌روندگان و کافه‌دارندگان و زیست کافه‌ای اختصاص دارد. همچنین می‌توانید با اسکن کردن کیوآرکد روی جلد این شماره، به‌صورت الکترونیک مجله را تورق کنید و نگاهی اجمالی به مطالب و فصل‌های آن بیندازید. «اول دفتر» سه‌نقطه 28 را مدیرمسوول سه ‌نقطه باز می‌کند. «حریفا رو چراغ کافه را بفروز»  عنوان متن امید مهدی‌نژاد است که آن را از خلال کوشش برای یافتن تصویری از کافه در ادبیات معاصر ایران و درنهایت «زمستان» مهدی اخوان ثالث نوشته است.
کافه چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه اقشاری را در خودش جای می‌دهد؟ در کافه چه باید کرد؟ چه نباید کرد؟ حامد درودیان در مطلب «بفرمایید بنشینید، سفارش هم بدهید» به همه این سوال‌ها پاسخ می‌دهد. 
فصل تهرانشهر شماره 28 ماهنامه سه‌نقطه با متنی خواندنی از ابراهیم افشار به ‌نام «از خوکدانی تا مامان‌آش» آغاز می‌شود که درباره پاتوق‌ها و پاتوق‌دارهای تهران قدیم است. در ادامه تهرانشهر «کافه‌ای که دوست می‌داشتم» را می‌خوانیم که محسن نداف آن را نوشته و شرح گزارشی میدانی است از حضور و پرسه در چند کافه پایتخت.
بیست‌وهشتمین شماره سه‌نقطه، در 216 صفحه و با قیمت 50 هزار تومان در کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین عرضه شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون